Cechy marketingu usług organizacji non profit – uniwersytet ekonomiczny w krakowie

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 679
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Cechy marketingu usług organizacji non profit – uniwersytet ekonomiczny w krakowie - strona 1 Cechy marketingu usług organizacji non profit – uniwersytet ekonomiczny w krakowie - strona 2 Cechy marketingu usług organizacji non profit – uniwersytet ekonomiczny w krakowie - strona 3

Fragment notatki:




Proces przekazywania wiedzy ekonomicznej na poszczególnych wydziałach z różnych jej dziedzin (uczelnia podzielona na wydziały, wydziały na kierunki), znaczne zróżnicowanie oferty, ciągłe poszukiwanie nowych ofert dydaktycznych
Celem jest dobre wykształcenie studentów, którzy staną się w przyszłości kompetentnymi pracownikami

... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz