Informacje zawarte w notatce to: charakterystyka firmy, cele działania, opis oferowanych usług, analiza rynku i konkurencji.
Dodatkowo strategie marketingowe, opis lokalizacji, analiza finansowa.
BIZNES - PLAN
Plan I. Streszczenie
II. Charakterystyka firmy
III. Cele działania
IV. Opis oferowanych usług
V. Analiza rynku i konkurencji VII. Strategie marketingowe
VIII. Opis lokalizacji
IX. Analiza finansowa
X. Podsumowanie
I . Streszczenie :
Niniejszy plan działalnosci gospodarczej ma za zadanie przekonać Państwa do udzielenia kredytu na otwarcie fitness clubu (spółka cywilna). Korzystne wyniki z przeprowadzonych badań marketingowych wskazują na znaczne zapotrzebowanie na usługi fitness dla kobiet. Właściciele zaplanowali utworzenie fitness clubu po dokładnym zapoznaniu się z analiza konkurnecji, ocenie potencjalnych szans i zagrożeń oraz możliwości zaistnienia na rynku.
Działalność wyróżniać się będzie szerokim wachlarzem oferowanych usług i będzie dążyc do zrealizowania misji i podstawowych celów przedstawionych poniżej.
II. Charakterystyka firmy
Idea powstania
W związku z faktem, że w Bytomiu nie ma dużych zintegrowanych obiektów sportowych świadczących usługi fitness dla kobiet decydujemy się na prowadzenie działalności na tym terenie. Ze względu na dużą liczbę osób młodych zamieszkujących Bytom istnieją tutaj wyraźne szanse długofalowego rozwoju.
Misja firmy
Misją naszej firmy jest:
- maksymalizacja zysków,
- świadczenie usług najwyższej jakości,
- wyjście naprzeciw wymaganiom klienta,
- zdobycie uznania w oczach klientów, - zadowolenie klientów,
Forma organizacyjno prawna
Spółka cywilna, której wspólnikami są Rafał Potrawa i Aleksandra Drożdż. Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta Bytomia pod nazwą „Afrodyta”. Obaj wspólnicy wniosą do spółki wkład pieniężny w wysokości po 60.000zł. Spółka została założona na czas nieokreślony, została również podpisana stosowna umowa między wspólnikami dotycząca użytkowania klubu i podziału zysku.
Prawdopodobna siedziba firmy
(…)
… na uczelniach a także rozpowszechnianie ich losowym przechodniom na ulicach,
- reklama internetowa
2. Opis strategii cenowej:
W celu łatwiejszego wejścia naszej firmy na rynek decydujemy się na strategię penetracji rynku. Oferowanie początkowo niższych cen umożliwi nam osiągnięcie dużego udziału w rynku, co w perspektywie czasu pozwoli przyzwyczaić klientów do naszej firmy oraz zapewni…
… i ich maksymalizacja.
oferowanie usług zaspokajających i satysfakcjonujących klientów.
stała rozbudowa potencjału fitness clubu, w celu ciągłego uatrakcyjniania i ulepszania oferowanych usług.
IV. Rodzaj oferowanych usług:
Typowa usługa będzie wyglądać następująco:
ok. piętnastominutowa rozgrzewka - aerobik,
właściwe ćwiczenia (ok. 1 godz.) w zależności od stopnia zaawansowania grupy obejmujące:
1…
… szatnie, prysznice i sauna.
Analiza SWOT:
1. Silne strony:
- przystępna cena świadczonych usług,
- bogate wyposażone pomieszczeń - stosunkowo niskie ceny
- mila i wykwalifikowana obsługa,
- bufet z podstawowymi artykułami spożywczymi,
- właściciele firmy posiadają konkretna wizje rozwoju prowadzonej działalności na kilka najbliższych lat.
2. Słabe strony…
… zł , jednorazowe wejście 4,5 zł
Aerobik prowadzony jest 2 razy w tygodniu po godzinie . Cena za godz. 5zł.
Klienci - siłowni korzystają przede wszystkim mężczyźni, regularnie ćwiczy ok. 15 mężczyzn, z aerobiku korzysta jednorazowo ok.25 pań. Są to osoby mieszkające przede wszystkim w centrum Bytomia. Większość stanowią panie poniżej 35 roku życia.
Promocja - szyld, reklamy w szkołach Siłownia ARNOLD
Lokalizacja…
… liczby klientek i dlatego konkurencja, która pojawi się obok naszej firmy może stanowić wyzwanie. Liczymy jednakże wchodząc na ten rynek uda nam się uzyskać stałych i lojalnych klientów.
VII. Strategie marketingowe:
1. Opis strategii promocji:
Na początku naszej działalności zamierzamy zastosować następujące działania
promocyjne w zakresie reklamy:
- rozpowszechnienie ulotek reklamowych w szkołach…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)