To tylko jedna z 11 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Tematem zajęć było opracowanie auditu systemu jakości oraz ankiety dla klienta. Zajęcia prowadzi dr inż. Włodzimierz Makieła. Notatka zawiera sprawozdanie o objętości 4 stron oraz ankietę dla klienta. Sprawozdanie zawiera wstęp na temat przedsiębiorstwa produkcyjno - handlowo - usługowego JADAR. W następnej części znajduje się plan auditu, w tym: klient, auditowany, auditor wiodący, auditorzy, język auditu, data i miejsce spotkania otwierającego. Kolejna część zawiera informacje na temat spotkania otwierającego, w tym: cel i zakres auditu, harmonogram działań, metody przeprowadzania auditu, dokumenty robocze wykorzystane w audicie. Ostatnia część to spotkanie zamykające.
ANKIETA DLA KLIENTA
POL-MEBLE
Firma nasza dążąc do pełnego spełnienia wymagań Klienta zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 prosi o wypełnienie niniejszej ankiety. Umożliwi nam to poznanie Państwa opinii i uwag dla udoskonalenia naszej działalności i jak najpełniejszego spełnienia Państwa oczekiwań.
1. Płeć
Kobieta Mężczyzna
2. Wiek:
15-24 lat
25-39 lat
40-54 lat
55 lat i więcej
3. Jakie czynniki decydujące o wyborze produktów firmy POL-MEBLE:
Wysoka jakość produktów
Życzliwość obsługi
Podążanie za trendami
Cena
Wiedza obsługi
Czas oczekiwania
Bliska lokalizacja
Publikacje o produktach
Rekomendacje
Godziny otwarcia
Inne (jakie?)........................
4. Kiedy ostatnio dokonali Państwo zakupu mebli?
do 1 miesiąca od 1 do 6 miesięcy od 6 do 12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
5. Gdzie najczęściej udają się Państwo w celu zakupu mebli?
W tradycyjnym sklepie
W super/hipermarkecie
Na targowisku
Na jaką ocenę według Państwa zasługuje firma POL-MEBLE pod względem.
Prosimy zakreślić wybraną odpowiedź ,przyjmując skale ocen: niedostateczna 2) dopuszczająca 3) dostateczna 4) dobra 5) zadawalająca
Poziomu obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy)
1 2 3 4 5
Czasu reakcji i realizacji ( krótki czas reakcji na zapytanie, zamówienie i szybka realizacja zleceń)
1 2 3 4 5
Łatwości współpracy (przyjazne procedury, kultura osobista, realizacja nietypowych zamówień)
1 2 3 4 5
Jakości produkowanych wyrobów oraz świadczonych usług
1 2 3 4 5
Zapisy potwierdzające jakość (świadectwa kontroli jakości, atesty)
1 2 3 4 5
Zaangażowania i gotowości do poszukiwania rozwiązań powstałych problemów
1 2 3 4 5
7. Proszę ocenić jakość naszych usług reklamacyjnych
1 2 3 4 5
8. Informacji i doradztwa technicznego (terminowe i wyczerpujące informowanieo produktach, usługach)
1 2 3 4 5
9. . Proszę ocenić jakość naszych wyrobów w stosunku do innych wyrobów podobnych
1 2 3 4 5
Jak oceniasz obsługę klienta w Salonach Sprzedaży?
1 2 3 4 5
(…)
… oraz oznacza swój wyrób znakiem budowlanym "A". Firma ta jest prężnym i nowocześnie kierowanym przedsiębiorstwem, dbającym jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego. Utworami budującymi złoża z których korzysta cementownia są: wapienie żywetu, margle franu i famenu, łupki ilaste karbonu, zlepieńce permu. Również po wykonaniu kompleksowych badań nasiąkliwości i odporności na działanie mrozu oraz zawartości…
… wybrała Cezarego Wijasa, który został zaakceptowany przez obie firmy.
Plan auditu
„JADAR”
KLIENT: Firma „JADAR
ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13
25-660 Kielce
AUDITOWANY: Cementownia „Nowiny” S.A. ul Przemysłowa 4 56-897 Nowiny
AUDITOR WIODĄCY: Cezary Wijas - specjalista ds. jakości AUDITORZY: Piotr Piątek - spec. ds. chemii
Maciek Trojan - spec. ds. badania zanieczyszczeń obcych
Damian Skrzyniarz…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)