Audit systemu jakości oraz ankieta dla klienta-sprawozdanie z laboratorium

Nasza ocena:

5
Pobrań: 567
Wyświetleń: 4627
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Audit systemu jakości oraz ankieta dla klienta-sprawozdanie z laboratorium - strona 1 Audit systemu jakości oraz ankieta dla klienta-sprawozdanie z laboratorium - strona 2 Audit systemu jakości oraz ankieta dla klienta-sprawozdanie z laboratorium - strona 3

Fragment notatki:

Tematem zajęć było opracowanie auditu systemu jakości oraz ankiety dla klienta. Zajęcia prowadzi dr inż. Włodzimierz Makieła. Notatka zawiera sprawozdanie o objętości 4 stron oraz ankietę dla klienta. Sprawozdanie zawiera wstęp na temat przedsiębiorstwa produkcyjno - handlowo - usługowego JADAR. W następnej części znajduje się plan auditu, w tym: klient, auditowany, auditor wiodący, auditorzy, język auditu, data i miejsce spotkania otwierającego. Kolejna część zawiera informacje na temat spotkania otwierającego, w tym: cel i zakres auditu, harmonogram działań, metody przeprowadzania auditu, dokumenty robocze wykorzystane w audicie. Ostatnia część to spotkanie zamykające.

ANKIETA DLA KLIENTA
POL-MEBLE
Firma nasza dążąc do pełnego spełnienia wymagań Klienta zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 prosi o wypełnienie niniejszej ankiety. Umożliwi nam to poznanie Państwa opinii i uwag dla udoskonalenia naszej działalności i jak najpełniejszego spełnienia Państwa oczekiwań.
1. Płeć
Kobieta Mężczyzna
2. Wiek:
15-24 lat
25-39 lat
40-54 lat
55 lat i więcej
3. Jakie czynniki decydujące o wyborze produktów firmy POL-MEBLE:
Wysoka jakość produktów
Życzliwość obsługi
Podążanie za trendami
Cena
Wiedza obsługi
Czas oczekiwania
Bliska lokalizacja
Publikacje o produktach
Rekomendacje
Godziny otwarcia
Inne (jakie?)........................
4. Kiedy ostatnio dokonali Państwo zakupu mebli?
do 1 miesiąca od 1 do 6 miesięcy od 6 do 12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
5. Gdzie najczęściej udają się Państwo w celu zakupu mebli?
W tradycyjnym sklepie
W super/hipermarkecie
Na targowisku
Na jaką ocenę według Państwa zasługuje firma POL-MEBLE pod względem.
Prosimy zakreślić wybraną odpowiedź ,przyjmując skale ocen: niedostateczna 2) dopuszczająca 3) dostateczna 4) dobra 5) zadawalająca
Poziomu obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy)
1 2 3 4 5
Czasu reakcji i realizacji ( krótki czas reakcji na zapytanie, zamówienie i szybka realizacja zleceń)
1 2 3 4 5
Łatwości współpracy (przyjazne procedury, kultura osobista, realizacja nietypowych zamówień)
1 2 3 4 5
Jakości produkowanych wyrobów oraz świadczonych usług
1 2 3 4 5
Zapisy potwierdzające jakość (świadectwa kontroli jakości, atesty)
1 2 3 4 5
Zaangażowania i gotowości do poszukiwania rozwiązań powstałych problemów
1 2 3 4 5
7. Proszę ocenić jakość naszych usług reklamacyjnych
1 2 3 4 5
8. Informacji i doradztwa technicznego (terminowe i wyczerpujące informowanieo produktach, usługach)
1 2 3 4 5
9. . Proszę ocenić jakość naszych wyrobów w stosunku do innych wyrobów podobnych
1 2 3 4 5
Jak oceniasz obsługę klienta w Salonach Sprzedaży?
1 2 3 4 5


(…)

… oraz oznacza swój wyrób znakiem budowlanym "A". Firma ta jest prężnym i nowocześnie kierowanym przedsiębiorstwem, dbającym jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego. Utworami budującymi złoża z których korzysta cementownia są: wapienie żywetu, margle franu i famenu, łupki ilaste karbonu, zlepieńce permu. Również po wykonaniu kompleksowych badań nasiąkliwości i odporności na działanie mrozu oraz zawartości…
… wybrała Cezarego Wijasa, który został zaakceptowany przez obie firmy.
Plan auditu
„JADAR”
KLIENT: Firma „JADAR
ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13
25-660 Kielce
AUDITOWANY: Cementownia „Nowiny” S.A. ul Przemysłowa 4 56-897 Nowiny
AUDITOR WIODĄCY: Cezary Wijas - specjalista ds. jakości AUDITORZY: Piotr Piątek - spec. ds. chemii
Maciek Trojan - spec. ds. badania zanieczyszczeń obcych
Damian Skrzyniarz…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz