Architektura CRM - omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 861
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Architektura CRM - omówienie - strona 1

Fragment notatki:

Architektura CRM Istnieją trzy istotne elementy dla systemu CRM: Operacyjny (front - office) - odpowiadający za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis), Analityczny (back - office) - odpowiadający za analizę zachowań klientów na podstawie danych zgromadzonych w elemencie operacyjnym, Komunikacyjny - odpowiadający za komunikację z klientami. Od strony technicznej system CRM składa się z trzech warstw: serwera aplikacji, serwera baz danych i warstwy interfejsu. Związek z klientem Wszystkie relacje związane z danym klientem określamy mianem związku . Składa się z epizodów , które dzieli się na: transakcje finansowo / towarowo / usługowe kontakty, rozmowy ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz