To tylko jedna z 13 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
1.WSTĘP 1.WSTĘP Celem pracy jest przedstawienie nowej firmy, pokazaniu, że reklama jest dziedziną sztuki, wskazać pewne zasady, prawa, pułapki czyhające na nieostrożnych i pewnych siebie, ale jako dziedzina sztuki jest ona nowatorska i kreatywna. Czasami działanie zgodne z prawami może przynieść kompletne rozczarowanie, zaś wykorzystanie ryzykownych, twórczych pomysłów często jest sukcesem.
Aby osiągnąć sukces rynkowy nie wystarczy obecnie wyprodukowanie dobrego produktu po atrakcyjnej cenie i dostępnego dla potencjalnych nabywców, konieczna jest odpowiednia komunikacja między przedsiębiorstwem a potencjalnymi klientami. Nowa powstająca firma to Agencja Reklamowa „ ABCD ” Ciągle rosnąca ilość agencji reklamowych i tzw. specjalistów ds. reklamy sprawia wrażenie, iż jest to dziedzina, na której wszyscy znają się bardzo dobrze. W zasadzie moglibyśmy być z tego zadowoleni zarówno jako odbiorcy jak i potencjalni nadawcy reklamy gdyby nie jakość produktów większości działających agencji reklamowych. Ewidentne przykłady braku znajomości zasad tworzenia reklamy możemy aż nazbyt często oglądać w mediach i nie tylko. Nieskuteczność i niesolidność agencji reklamowych jest porównywalna z poziomem wyedukowania marketingowego pracowników działów marketingu wielu firm. W sytuacji, gdy osoby nie mające pojęcia o promocji zlecają wykonanie reklamy osobom o podobnym stanie wiedzy możemy tylko mówić o wyrzucaniu pieniędzy w błoto. Nierzetelne i nieuczciwe reklamy powodują zapewne również wzrost nieufności odbiorców wobec reklamy .
Firma chce przekonać klientów do celowości korzystania z usług jednej firmy reklamowej. Rynek reklamowy jest rozdrobniony na szereg małych firm, z których większość to po prostu pośrednicy między firmami wykonującymi konkretne prace a firmami zlecającymi.
Proponowane przez firmę reklamy muszą być umieszczane w zrozumiałym dla grupy docelowej kontekście kulturowym i nie budziły niepożądanych skojarzeń, a także by były skonstruowane w zgodzie z wiedzą, jaką daje psychologia.
Głównym celem firmy będzie maksymalizacja zysku poprzez pozyskiwanie nowych klientów i wykonywanie wysokiej klasy usług. Innym celem firmy to wyrobienie sobie wysokiej pozycji na rynku. Stała gotowość do rozwiązywania problemów, elastyczne godziny pracy, dotrzymywanie ustalonych terminów , szybkie reagowanie na uwagi i zastrzeżenia klientów , oraz szeroki asortyment oferowanych usług i towarów to podkreślenie swojej inności w stosunku do konkurencyjnych firm oraz recepta na sukces .
(…)
… internetowej (www)
-uruchomienie elektronicznego systemu składania zamówień.
-umieszczenie reklamy firmy w gazecie lokalnej oraz na standach,
-zatrudnienie accounta (koordynator reklamy na rzecz klienta ) w celu pozyskiwania nowych klientów,
-przeprowadzanie ankiet, wywiadów wśród klientów na temat ich zadowolenia z oferowych usług i produktów,
-reklama prasowa w czasopismach fachowych,
-telemarketing aktywny…
… i realizacji działań promocyjnych i kampanii reklamowych.
- psycholog i socjolog - specjaliści od komunikacji interpersonalnej, musza dbać o jak najsilniejsze działanie na grupy docelowe oraz o to, aby proponowane przez firmę reklamy były umieszczane w zrozumiałym dla grupy docelowej kontekście kulturowym oraz nie budziły niepożądanych skojarzeń, by były skonstruowane w zgodzie z wiedzą, jaką daje psychologia…
…, rozwój nowoczesnych sieci wymusza na naszej firmie zakup nowoczesnych maszyn tj. naświetlarek , skanerów i programów komputerowych.
3.2. Analiza mikrootoczenia Mikrootoczenie lub bezpośrednie otoczenie marketingowe tworzą występujące w Mikrootoczenie podmioty w charakterze dostawców, pośredników, klientów, konkurentów, z którymi nasza firma wchodzi w bezpośrednie interakcje.
Nasi klienci są podmiotem…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)