Analiza strategiczno - marketingowa agencji - reklama

Nasza ocena:

3
Pobrań: 105
Wyświetleń: 735
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Analiza strategiczno - marketingowa agencji - reklama - strona 1 Analiza strategiczno - marketingowa agencji - reklama - strona 2 Analiza strategiczno - marketingowa agencji - reklama - strona 3

Fragment notatki:

1.WSTĘP 1.WSTĘP Celem pracy jest przedstawienie nowej firmy, pokazaniu, że reklama jest dziedziną sztuki, wskazać pewne zasady, prawa, pułapki czyhające na nieostrożnych i pewnych siebie, ale jako dziedzina sztuki jest ona nowatorska i kreatywna. Czasami działanie zgodne z prawami może przynieść kompletne rozczarowanie, zaś wykorzystanie ryzykownych, twórczych pomysłów często jest sukcesem.
Aby osiągnąć sukces rynkowy nie wystarczy obecnie wyprodukowanie dobrego produktu po atrakcyjnej cenie i dostępnego dla potencjalnych nabywców, konieczna jest odpowiednia komunikacja między przedsiębiorstwem a potencjalnymi klientami. Nowa powstająca firma to Agencja Reklamowa „ ABCD ” Ciągle rosnąca ilość agencji reklamowych i tzw. specjalistów ds. reklamy sprawia wrażenie, iż jest to dziedzina, na której wszyscy znają się bardzo dobrze. W zasadzie moglibyśmy być z tego zadowoleni zarówno jako odbiorcy jak i potencjalni nadawcy reklamy gdyby nie jakość produktów większości działających agencji reklamowych. Ewidentne przykłady braku znajomości zasad tworzenia reklamy możemy aż nazbyt często oglądać w mediach i nie tylko. Nieskuteczność i niesolidność agencji reklamowych jest porównywalna z poziomem wyedukowania marketingowego pracowników działów marketingu wielu firm. W sytuacji, gdy osoby nie mające pojęcia o promocji zlecają wykonanie reklamy osobom o podobnym stanie wiedzy możemy tylko mówić o wyrzucaniu pieniędzy w błoto. Nierzetelne i nieuczciwe reklamy powodują zapewne również wzrost nieufności odbiorców wobec reklamy .
Firma chce przekonać klientów do celowości korzystania z usług jednej firmy reklamowej. Rynek reklamowy jest rozdrobniony na szereg małych firm, z których większość to po prostu pośrednicy między firmami wykonującymi konkretne prace a firmami zlecającymi.
Proponowane przez firmę reklamy muszą być umieszczane w zrozumiałym dla grupy docelowej kontekście kulturowym i nie budziły niepożądanych skojarzeń, a także by były skonstruowane w zgodzie z wiedzą, jaką daje psychologia.
Głównym celem firmy będzie maksymalizacja zysku poprzez pozyskiwanie nowych klientów i wykonywanie wysokiej klasy usług. Innym celem firmy to wyrobienie sobie wysokiej pozycji na rynku. Stała gotowość do rozwiązywania problemów, elastyczne godziny pracy, dotrzymywanie ustalonych terminów , szybkie reagowanie na uwagi i zastrzeżenia klientów , oraz szeroki asortyment oferowanych usług i towarów to podkreślenie swojej inności w stosunku do konkurencyjnych firm oraz recepta na sukces .

(…)

… internetowej (www)
-uruchomienie elektronicznego systemu składania zamówień.
-umieszczenie reklamy firmy w gazecie lokalnej oraz na standach,
-zatrudnienie accounta (koordynator reklamy na rzecz klienta ) w celu pozyskiwania nowych klientów,
-przeprowadzanie ankiet, wywiadów wśród klientów na temat ich zadowolenia z oferowych usług i produktów,
-reklama prasowa w czasopismach fachowych,
-telemarketing aktywny…
… i realizacji działań promocyjnych i kampanii reklamowych.
- psycholog i socjolog - specjaliści od komunikacji interpersonalnej, musza dbać o jak najsilniejsze działanie na grupy docelowe oraz o to, aby proponowane przez firmę reklamy były umieszczane w zrozumiałym dla grupy docelowej kontekście kulturowym oraz nie budziły niepożądanych skojarzeń, by były skonstruowane w zgodzie z wiedzą, jaką daje psychologia…
…, rozwój nowoczesnych sieci wymusza na naszej firmie zakup nowoczesnych maszyn tj. naświetlarek , skanerów i programów komputerowych.
3.2. Analiza mikrootoczenia Mikrootoczenie lub bezpośrednie otoczenie marketingowe tworzą występujące w Mikrootoczenie podmioty w charakterze dostawców, pośredników, klientów, konkurentów, z którymi nasza firma wchodzi w bezpośrednie interakcje.
Nasi klienci są podmiotem…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz