Analiza strategiczna

note /search

Analiza strategiczna Bakoma - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 1106
Wyświetleń: 3969

Bakoma Spółka Akcyjna Powstała w 1997 r. w wyniku przekształcenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Bakoma z o. o. w spółkę akcyjną. Spółka ma swoją siedzibę w Warszawie. Działalność gospodarcza spółki jest prowadzona w następujących jednos...

Analiza strategiczna PolPress - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1435

Analiza strategiczna POL-PRESS Historia działalności W analizie strategicznej przedstawiam firmę z branży kolportażu prasy w Polsce. Jest to firma POL-PRESS, która od 11 lat świadczy usługi w zakresie kolportażu prasy w Polsce Południowej. Przez ten okres z niewielkiej lokalnej firmy stała się n...

Analiza strategiczna Batig - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1442

Charakterystyka firmy British-American Tobacco Industries Group obchodziła jesienią 2000 roku swoją 98 rocznicę powstania. Należy obecnie do największych firm świata i prowadzi interesy głównie w obszarze usług finansowych i wyrobów tytoniowych . W 1991 roku B.A.T. przekroczył 10% udział w global...

Analiza strategiczna firmy X - przykład

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 644
Wyświetleń: 2688

Misja Firmy XXX S.C. jest firmą świadczącą usługi w zakresie druku, usługi introligatorskie, oraz procesów wykończenia produkcji poligraficznej. Do najbardziej rozpowszechnionych usług świadczonych przez drukarnie należą: Druk gazet, czasopism Druk kalendarzy planszowych oraz plakatów Druk ks...

Analiza strategiczna spółdzielni - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1330

Analiza strategiczna spółdzielni SPIS TREŚCI 1. MISJA SPÓŁDZIELNI ROSS Analizowana jednostka gospodarcza, działając w oparciu o bieżące prawodawstwo i zwyczaje ma być dochodowym przedsiębiorstwem, zaspokajającym potrzeby uczestników rynku. W tym celu przez kierownictwo Spółdzielni ROSS została s...

Analiza strategiczna Pollena - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 546
Wyświetleń: 3360

Analiza strategiczna Fabryki Kosmetyków Pollena - Ewa S.A. Opis dziaalnoci firmy Fabryka Kosmetyków Pollena - Ewa S.A. powstaa w 1994r. w wyniku komercjalizacji i wzicia w odpatne uytkowanie mienia Przedsibiorstwa Pastwowego Pollena Ewa. Jest producentem szerokiej gamy wyrobów kosmetyczno-perfume...

Analiza strategiczna firmy budowlanej - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 399
Wyświetleń: 2170

Charakterystyka firmy ze schematem organizacyjnym Firma Xx Xx działa od 1994 roku. Nie bez znaczenia były bieżące kontakty i znajomości nawiązane przez założycieli firmy w trakcie dotychczasowej działalności w państwowych przedsiębiorstwach budowlanych. Rozpoczynając przygotowania organizacyjne w...

Analiza strategiczna Browaru- projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1974

Analiza Strat e giczna Strzelca Spis treści: A. Ogólna pozycja branży Ogólna pozycja branży Struktura branży Branża piwowarska należy do najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Systematycznie wzrasta spożycie piwa, bardzo szybko następują procesy konsolidacyjne. Obecnie około 60...

Analiza strategiczna browaru

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 693
Wyświetleń: 2933

I. CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI3 II. ANALIZA MAKROOTCZENIA 4 1. Wymiar ekonomiczny. 2. Wymiar techniczny. 3. Otoczenie społeczne. III. ANALIZA SEKTOROWA6 1. Siła oddziaływania dostawców. 2. Siła oddziaływania nabywców. 3. Natężenie walki konkurencyjnej w sektorze. 4. Groźba pojawienia się nowych ...

Analiza strategiczna - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2576

ANALIZA STRATEGICZNA Analiza strategiczna przedsiębiorstwa jest podstawą formułowania strategii gospodarczej. Pozwala bowiem na identyfikację czynników zarówno wewnętrznych jak i zewnętzrnych determinujących kształt strategii, zarówno pozytywnie jak i negatywnie oraz ocenę siły ich oddziaływania...