Znaczenie informacji i komunikacji w procesie zarządzania organizacją - omówienie

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 560
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
 Znaczenie informacji i komunikacji w procesie zarządzania organizacją - omówienie - strona 1  Znaczenie informacji i komunikacji w procesie zarządzania organizacją - omówienie - strona 2  Znaczenie informacji i komunikacji w procesie zarządzania organizacją - omówienie - strona 3

Fragment notatki:

Ćwiczenia 13 - Znaczenie informacji i komunikacji w procesie zarządzania organizacją
Dane - surowe, niepoddane analizie fakty, takie jak liczby, nazwiska lub ilości.
 
Informacja - przeanalizowane i przetworzone dane.
Cechy użytecznej informacji:
dokładność - informacja dokładna w trafny i wiarygodny sposób odzwierciedla rzeczywistość;
aktualność - informacja dostępna w takim czasie, aby menedżer mógł rozpocząć odpowiednie działanie;
kompletność - informacja kompletna dostarcza menedżerowi wszelkich potrzebnych mu faktów i szczegółów;
odpowiedniość - informacja odpowiednia jest użyteczna dla menedżerów w zależności od jego konkretnych potrzeb i warunków.
Typ sieci gwiazda Typ sieci informacyjnej typu Y Typ sieci linia Typ sieci okrąg Typ sieci każdy z każdym ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz