Zarządzanie logistyczne, omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 63
Wyświetleń: 539
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Zarządzanie logistyczne, omówienie - strona 1

Fragment notatki:

Zarządzanie logistyczne - (Blaik) logiczny ciąg działań składających się na proces kreowania całościowej koncepcji przedsięwzięć logistycznych w przedsiębiorstwie i w układzie jego partnerów rynkowych oraz proces realizacji (w szerokim znaczeniu) tej koncepcji w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych przy wykorzystaniu właściwych instrumentów kierowania i kontroli. Interpretacja koncepcji zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem - jest to całokształt zagadnień merytorycznych wiążących się z wyznaczaniem celów logistycznych przedsiębiorstwa oraz sposobami ich realizacji, usystematyzowanych w sposób odpowiadający ogólnej logice przebiegu procesu zarządzania.
Zarządzanie logistyczno-marketingowe - (Blaik) wyraz sprzężenia i integracji dwóch koncepcji, tj. z jednej strony - logistyki jako koncepcji zarządzania przekrojowo (w sensie „wiążącym”) zorientowanej na przepływy, a z drugiej strony - marketingu jako zorientowanej rynkowo koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem (zarządzania marketingowego).
Zarządzanie łańcuchem dostaw - (Blaik) koncepcja planowania, sterowania i kontroli za pomocą łańcucha dostaw, obejmującego wszystkie fazy tworzenia i dostarczania wartości logistycznych, od miejsca pozyskania surowców, poprzez produkcję, do ostatecznego nabywcy w celu zaoferowania odpowiednich towarów we właściwym miejscu i czasie, we właściwej ilości i jakości, przy uzasadnionych kosztach, przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii informacji.
Zarządzanie marketingowe - (Kotler) jest procesem planowania i realizacji pomysłów, kształtowania cen, promocji, dystrybucji towarów, usług i idei mających doprowadzić do wymiany spełniającej oczekiwania docelowych grup klientów i organizacji.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz