Wykład - Sprawy organizacyjne

Nasza ocena:

3
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1113
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład - Sprawy organizacyjne - strona 1 Wykład - Sprawy organizacyjne - strona 2

Fragment notatki:

Wykład 13
Sprawy organizacyjne:
Za tydzień nie ma zajęć
04 i 11.05.2013 - Egzamin zerowy
Logistyka infrastruktura techniczna na świecie - tam są informacje
Niemieckie centra logistyczne w II i III korytarzach transportowych:
II korytarz transportowy:
Centrum logistyczne GVZ Berlin West
Posiada połączenie z siecią drogową i kolejową
Posiada poprzez przepływającą nieopodal Hawelę połączenie z europejską siecią wodnych dróg śródlądowych.
Centrum logistyczne Berlin Sud
Nie ma dostępu do tras śródlądowych
Posiada znaczne tereny, które można przeznaczyć pod dalszą rozbudowę
GVZ Berlin Ost Freienbrink
Nie ma terminala kolejowego, ale ma bezpośrednie połączenie z bocznicą kolejową
Myjnia, stacja paliw, sklepy, budynki administracyjne
Ma zdecydowanie najkorzystniejsze połączenie
Centrum logistyczne Frankfurt nad Odrą
Dobrze dobrane miejsce lokalizacji Rocznie przejeżdża około 1 mln samochodów ciężarowych
Zajmuje się obsługa ruchu towarowego w relacji wschód-zachód
Przewiduje się jego rozbudowę do ponad 200 hektarów
Ma powierzchnie składowe i magazynowe
III korytarz transportowy:
W Lipsku
W miejscu krzyżowania się autostrad A9 i A14
Kraje skandynawskie - Europa południowa
Kraje skandynawskie - kraje Beneluksu
Lotnisko znajduje się w odległości 7 kilometrów
Odgrywa duże znaczenie w dystrybucji samochodów, części samochodowych
W Dreźnie
Należy do międzynarodowego zrzeszenia, zajmuje powierzchnie 73 ha
Ma możliwość realizacji przewozów drogowo-wodnych i lądowo-wodnych
Centra logistyczne we Francji:
D'Aube w Troyes
45 minut jazdy do lotniska
Centra regionu Nord Pas de Calais
Centrum logistyczne Hawr
Charakterystyczne jest to, że tranzyt przez port Hawr jest najszybszy (najkrótszy)
Port może przyjmować statki o największym zanurzeniu
Przyjmowane są wszystkie rodzaje ładunków, - ale ładunki niebezpieczne trzeba zasygnalizować 48 godzin przed i nie można ich składować dłużej niż 72 godziny
Centra w Wielkiej Brytanii:
Dover
Dobra sieć drogowa i kolejowa łącząca centrum logistyczne z pozostałą częścią lądu
115 ha - obszar wodny
Basen portowy ma głębokość 10,5m
Głębokość jest niezależna
Centrum specjalizuje się w składowaniu owoców a szczególnie zbóż
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz