Wykład - Reklama internetowa

Nasza ocena:

3
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1204
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład - Reklama internetowa - strona 1 Wykład - Reklama internetowa - strona 2

Fragment notatki:

Internet w marketingu prof. UE dr hab. Maciej Mitręga
Wykład 1
PROMOCJA W SIECI
Reklama internetowa Płatna forma komunikowania się firmy z różnymi grupami interesariuszy w sieci.
Formy reklamy sieciowej :
Reklama na własnych stronach WWW Reklama na innych stronach Advergaming Mailing Advergaming Gra interaktywna, łącząca rozrywkę z przekazem reklamowym. Cechy dobrej gry
-Prosta -Atrakcyjna -Pozwalająca na zbieranie danych marketingowych -Niezajmująca dużo pamięci komputera Rodzaje mailingu List reklamowy
Stopka reklamowa
PUBLIC RELATIONS W SIECI
Niepłatne formy komunikowania się firmy w Internecie z dziennikarzami i innymi interesariuszami firmy w celu zwiększania znajomości firmy i polepszania jej wizerunku. Uzupełnieniem e-PR jest e-Sponsoring, jednak działania takie wykraczają poza zakres e-PR sensu stricte WPŁYW SPECJALISTÓW PR NA INFORMACJE W MEDIACH
Z badań przeprowadzonych w latach 90-tych wynika, że 60-80% informacji ukazujących się w środkach masowego przekazu w Stanach Zjednoczonych było inicjowane przez osoby związane zawodowo z public relations Grupy odbiorców e - PR:
Dziennikarze
Pracownicy
Klienci obecni i potencjalni
Korzyści z e-PR
Całodobowa informacja o firmie
Bogata forma przekazu
Obniżenie kosztów
Budowanie społeczności wirtualnych
Zwiększenie obecności w mediach tradycyjnych
Możliwość natychmiastowej reakcji Struktura tekstu notatki prasowej - „Odwrócona piramida
Przy podstawie umieszczamy najważniejsze informacje, które mają przyciągnąć naszego czytelnika
Dalej rozwijamy temat, uzupełniając podane na początku informacje Bliżej wierzchołka piramidy mogą pojawić się rzeczy mniej ważne Narzędzia e-PR Press room
Komunikaty prasowe (maile) Marketing wirusowy
Newsletter Listy dyskusyjne i czat-roomy FAQ
Listy dyskusyjne i czat-roomy Miejsca w sieci, w których odbywa się dyskusja na wybrany temat, który może dotyczyć pośrednio lub bezpośrednio określonej marki
Marketing wirusowy
Działania inicjowane przez firmę ale prowadzone przez samych internautów polegające na szybkim rozprzestrzenianiu się informacji korzystnych dla firmy
Narzędzia marketingu wirusowego
E-mail (w stopkach)
Gadżety (np. tapeta)
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz