Wychowanie plastyczne - przełom XIX i XX w.

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 721
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wychowanie plastyczne - przełom XIX i XX w. - strona 1

Fragment notatki:


26. WYCHOWANIE PLASTYCZNE NA PRZEŁOMIE XIX i XX NOWE WYCHOWANIE - poszanowania dziecka, troska o jego prawa do swobodnego do swobodnego, indywidualnego rozwoju - zamiast systematyczności - swoboda - im bardziej indywidualne prace, tym lepiej - nie pokazuje się innych prac dzieci i dzieł sztuki, aby nie sugerować rozwiązań - emocjonalna aktywność plastyczna XIX/XX - rysunek nabiera szczególnego znaczenia - nowe wychowanie (nurt) stworzone przez Johna Dewey'a) JOHN DEWEY - dostosowanie wychowania do spontanicznego rozwoju dziecka - instynkt społeczny | - instynkt tworzenia | zadania wykorzystujące - instynkt badania | instynkt lub kilka instynktów - instynkt ekspresji | - najwięcej zajęć poświęcać zajęciom praktycznym i rysunkowi - przyroda - ośrodek poznania i działania
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz