Wspornik - PSN, Real Constans - omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 378
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wspornik - PSN, Real Constans - omówienie  - strona 1

Fragment notatki:

Wspornik - PSN
Real Constans (grubość)
12. Ponieważ
rozwiązujemy zadanie PSN z
zdefiniowana grubością konstrukcji (grubość
belki) wielkość tą musimy wprowadzić do
systemu obliczeń. W programie ANSYS należy
to uczynić definiują tzw. Real Constans – czyli
wielkość istotną dla rozwiązania ale nie dającą
pokazać się na rysunku. Rozwiązujemy zadanie
2D – płaskie. (wielkościami typu Real Constans
są w programie ANSYS np. pole powierzchni
elementu kratownicy, charakterystyki przekroju
belki itp.) .
13. W oknie Element Type for Real Constans
możemy zaznaczyć dowolny typ elementu, byle
by wybrany typ dysponował możliwością
zdefiniowania danej cechy. W naszym
przypadku oba typy elementów umożliwiały
ustawienie w opcji K3 cechy grubości konstrukcji.
14. Kolejne ukazujące się okno po wybraniu przycisku
OK zawiera mylącą informację zawartą w tytule
okna, a sugerujące że ustawiona wartość THK (w tym
przypadku traktowana jako grubość elementu)
odnosić się będzie tylko do elementu Quad82. W
rzeczywistości za pomocą tegoż okna definiujemy
obiekt Real Constans (w ogólności może to być zestaw kilku wartości) o numerze 1 (ten numer
można zmienić) i nadajemy mu wartość 0.1. Naciśnięcie OK zapisze naszą decyzję w bazach
aktualnego zadania programu ANSYS.
15. Wprowadzone wielkości możemy w zasadzie dowolnie modyfikować ponownie wybierając
odpowiednie rozkazy i okna edycyjne z reguły nazywane Add lub Add / Edit /Delete. W przypadku
Real Constans należy wybrać jak na poniższym obrazie
W-6
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz