wpływ reklamy na sprzedaż

Nasza ocena:

3
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1610
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
wpływ reklamy na sprzedaż - strona 1

Fragment notatki:

Praca została stworzona na przedmiot ekonomia menadżerska prowadzony przez prof. dr hab. Mariusza Kudełko na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Plik zawiera 19 slajdów.

Informacje zawarte to: stosowanie reklamy, maksymalizacja zysków, optymalny wybór wielkości produkcji, reklama a przychód firmy, wydatki na reklamę, elastyczność popytu względem wydatków na reklamę. Dodatkowo można znaleźć wiele rysunków i wzorów pomocnych w lepszym zrozumieniu tematu.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz