Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - strona 148

note /search

Prawo UE - układ z Schengen

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Prawoznawstwo
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2037

Prawo UE – pytaniaNajprawdopodobniej 24.06: 1. Miejsce i rola pytania prejudycjalnego w systemie prawa UE. 2. Budżet: przychody, dochody, procedura uchwalania. 3. Relacje między prawem wspólnotowym, krajowym, międzynarodowym publicznym, postępowanie w wypadku konfliktów. Pozostałe: 4. Charakterys...

Wybrane polityki UE

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2135

Dr Ewa Bojenko-Izdebska Wybrane polityki UE – 2007/2008 KOORDYNACJA POLITYK W UE Koordynacja polityk gospodarczych, koordynacja polityk strukturalnych, koordynacja Polityki Fiskalnej (Pakt Stabilności i Wzrostu). Proces Luksemburski, z Cardiff i Kolonii. Strategia LizbońskaPOLITYKA HANDLOWA U...

Prawo UE - orzeczenia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Prawoznawstwo
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2023

PRAWO UE WYKŁAD 1 03.03.2008 Zakres podmiotów prawa UE = podmioty prawa wewnętrznego + podmioty prawa międzynarodowego publicznego - podmioty prawa międzynarodowego publicznego: ← Państwa ← Organizacje międzynarodowe 1933 Konwencja z Montevideo – aby państwo było podmiotem prawa, musi spełnić ...

J. Sutor - "Prawo dyplomatyczne i konsularne" - streszczenie

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Prawoznawstwo
Pobrań: 1134
Wyświetleń: 22778

SKRYPT: JULIAN SUTOR PRAWO DYPLOMATYCZNE I KONSULARNECZĘŚĆ I PRAWO DYPLOMATYCZNE 1. WSTĘP Prawo dyplomatyczne i konsularne to jedna z najstarszych dziedzin prawa sięgająca swymi korzeniami do początków cywilizacji ludzkiej. Prawo dyplomatyczne, jak i dyplomacja w ogóle, powstało wraz z rozwoj...

Wiersze współczesne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Literatura współczesna
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1862

Omawiane utwory to: Do Tadeusza Zielińskiego, Leonardo, Exegi monumentum, Do losu. DO TADEUSZA ZIELIŃSKIEGO W pełną popiołów urnę glinianąUderzył smętno,Aż słychać żywa w umarłym dzbanieSerdeczne tętno.I doczesności skąpane pianąWięzy - nim pękną,Ginącym w gwarze wskazujesz, panie,Wieczyste piękno...

Historia ochrony przyrody w Polsce

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Ekologia i ochrona środowiska
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1806

Historia ochrony przyrody w Polsce 1617r. - Wydano dokument zezwalający poddanym polować na kozice (w Tatrach) jedynie w celu złożenia daniny należnej władcy.1630r. - Wiadomość o "paleniu i pustoszeniu lasów" w Tatrach.1627r. - Z rąk kłusownika padła ostatnia krowa tura 1765r. - Polska K...

Monarchy in Canada

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1267

Dzięki plikom możemy poszerzyć wiedzę na powyższy temat, poznając takie zagadnienia, jak: historia kanadyjskiej monarchii, jednostki rządzące, role polityczne, zwyczaje i zasady.    &                                                                                                             ...

Rzym

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1960

Republika Ustrój Republiki Rzymskiej Romulus, założyciel Rzymu, uchodził za pierwszego króla Rzymian, jemu też jest przypisywane utworzenie senatu, który miał być radą złożoną ze stu przedstawicieli możnych rodzin rzymskich. Na początku swych dziejów Rzym był monarchią, z biegiem stuleci ustrój zm...

Teoria i metodyka rekreacji

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Turystyka i rekreacja
Pobrań: 378
Wyświetleń: 7336

1. Kultura, a kultura fizyczna. Kultura jest to ogół uznawanych wartości i utrwalanych zachowań człowieka. Z kolei kultura fizyczna wg Demela to wyraz określonej postawy wobec własnego ciała, świadoma i aktywna troska o swój rozwój, sprawność oraz zdrowie; umiejętność organizowania i spędzania czas...

Reklama podstawowe info

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1799

1. Reklama – ma około 150-170 lat, kształtowała się w XX wieku. Obecnie obserwujemy zmianę paradygmatu reklamy. Reklama to przekaz: - perswazyjny - ma przekonać do zakupu towaru lub korzystania z usług - ma charakter płatny - nieosobisty, za pośrednictwem mediów masowych - zidentyfikowany nadawca ...