Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - strona 66

note /search

Ograniczenia w procesie badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1295

OGRANICZENIA Istnieje wiele różnorodnych ograniczeń w procesie badań marketingowych: pominięcie kwestii ważnych z punktu widzenia celu badań; błędy w konstrukcji narzędzia pomiarowego; niewłaściwa metoda doboru próby do badań; niereprezent...

Badania rezultatów dzialania przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 7
Wyświetleń: 931

Badania rezultatów działania przedsiębiorstwa (mierniki działalności): Jaka jest wielkość bieżącej sprzedaży każdego produktu? Jaki jest obecny udział w rynku każdego produktu? Jaka jest wielkość sprzedaży i udział w rynku w przekroju segmentów konsumentów, regionów sprzedaży, itp.? Jaki jest wi...

Paradygmat KKK - opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Logistyka
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2583

Paradygmat KKK. Konkurencja, kooperacja, kontrola. Paradygmat KKK dotyczy wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwami i ich zachowań w tych relacjach. Trzy KKK opisują sytuacje, które współistnieją w gospodarce. Paradygmat wiąże się z wyborem relacji z inną firmą (na różnych rynkach pomiędzy ty...

Trade off - definicja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Logistyka
Pobrań: 1414
Wyświetleń: 11907

Trade off. Trade off oznacza to, że poprawa w jednej części systemu może się wiązać z pogorszeniem w innej, jest to tzw. koszt alternatywny. Zależności typu trade off w przedsiębiorstwie to zależności substytucyjne, odnoszące się one do relacji między dwoma lub większą liczbą produktów, cech jakoś...

Portfolio personalne - zastosowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 602
Wyświetleń: 5362

Portfolio personalne (zatrudnienia) Jest to kompleksowa metoda oceniania, której istotą jest grupowanie ocenianych pracowników w charakterystyczne i istotne ze strategicznego punktu widzenia kategorie. Podstawą tej klasyfikacji są osiągane przez pracowników efekty pracy oraz ich możliwości lub pote...

Premiowa forma wynagrodzeń

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 63
Wyświetleń: 819

Premiowa (bonusowa) forma wynagrodzeń Jest naturalnym uzupełnieniem formy czasowej lub akordowej, podnoszącym skuteczność wynagradzania przede wszystkim w odniesieniu do funkcji motywacyjnej, a także kosztowej i dochodowej. Warunkiem uzyskania premii jest spełnienie przez pracownika wcześniej ustal...

Ocena dobroci dopasowania liniowej funkcji regresji do danych empirycz...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Statystyka opisowa
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2499

Ocena dobroci dopasowania liniowej funkcji regresji do danych empirycznych 1. Wariancja składnika resztowego: dla funkcji regresji zmiennej Y względem zmiennej X: dla funkcji regresji zmiennej X względem zmiennej Y: 2. Odchylenie standardowe reszt - s(z i ), s(u i ), (inaczej średni błąd szacunku...

Zagadnienie autentycznego istnienia w ujęciu Heideggera

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Filozofia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 392

Zagadnienie autentycznego istnienia w ujęciu Heideggera Istnienie człowieka nie jest izolowane, żyjemy pośród innych, którzy mają wpływ na nasze życie Stąd ograniczenie wolności osobistej ( strefa niezależności jednostkowej styka się ze strefą innego) Społecznie obowiązujące reguły moralne, obycz...

Wstęp do filozofii - Opracowanie pojęć (2)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wstęp do filozofii
Pobrań: 63
Wyświetleń: 623

Zagadnienia zaliczeniowe - Retoryka z erystyką 1)    Definicja retoryki i jej relacja z dialektyką, polityką i sofistyką (18.10) 2)    Rodzaje retoryczne (tabelka) (18.10) 3)    Analiza audytorium...