Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - strona 65

note /search

Prawo gospodarcze UE - Test 1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Prawo gospodarcze UE
Pobrań: 406
Wyświetleń: 2177

TEST B Łukasz 1. Prawo międzynarodowe publiczne a prawo UE prawo UE to I filar, prawo międzynarodowe publiczne to II i III filar 2. O oczywistej sprzeczności prawa UE z prawem krajowym państwa członkowskiego przesądza fakt pierwszeństwa prawa UE, TS 3. Proces dostosowywania, uzgadniania i ujedn...

Prawo gospodarcze UE - Pytania.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Prawo gospodarcze UE
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1134

Dlaczego w UE nie ma konstytucji? Pomimo wysiłków Konwentu UE, który w 2002r. przedłożył projekt Traktatu ustanawiającego konstytucję dla Europy, który został podpisany w Rzymie w 2004r. nie został on ratyfikowany przez wszystkie kraje - negatywne wyniki referendów we Francji i Holandii. UE w stos...

Logika - Definicje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Logika
Pobrań: 63
Wyświetleń: 854

DEFINICJE Schemat wnioskowania jest niezawodny wtedy i tylko wtedy gdy nie istnieje żadne takie wnioskowanie, które przebiega wedle tego schematu, które ma wszystkie przesłanki prawdziwe, ale które ma fałszywy wniosek. Taki schemat wn...

Modelowanie procesów biznesowych - Pomoce naukowe - omówienie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Modelowanie procesów biznesowych
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1533

Aksjomat to: ograniczenie nakładane na wartość atrybutu, konceptu lub relacji w ontologii BPEL jest opartym na XML językiem do definiowania procesów biznesowych z wykorzystaniem usług sieciowych Bramka implementująca wzorzec deferred choi...

Wstęp do filozofii - Opracowanie pojęć (10)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wstęp do filozofii
Pobrań: 98
Wyświetleń: 819

Retoryka klasyczna to nie to samo, co retoryczność RETORYKA - to sztuka(techne - rzemiosło, umiejętność) perswazji, oddziałuje poprzez język(logos) na emocje(pathos) i na wolę (ethos); stanowi systematyczny opis naturalnej skłonności do przekonywania, a jej skodyfikowaną formę przedstawiamy za pomo...

Etyka komunikacji - Etyka opisowa - omówienie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Etyka komunikacji
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1729

4.03.2013 (…) Etyka opisowa (zdystansowana postawa) i normatywna (zaangażowana postawa) Etyka opisowa - nie wartościuje zjawisk. Jako etyk można badać funkcjonowania etyki w świecie (opisowa) lub pomyśleć którą etykę uznać za właściwą (normatywna). Normatywna i opisowa mają wiele różnych wersji. ...

Etyka komunikacji - ćwiczenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Etyka komunikacji
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1148

Zaliczenie - pisemne/ustne, nie wiadomo. 2 nieobecności nieusprawiedliwione, a później trzeba odrabiać. M Ossowska - „Pojęcie moralności”, Etyka, I, 1966 Lazari-Pawłowska - „O pojęciu moralności”, Etyka, I, 1966 O czym jest ten tekst? Dlaczego powinienem go znać/przeczytać? Dyżury - poniedziałek...

Jakość w logistyce dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Logistyka
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1953

Prezentacja z przedmiotu logistyka - jakość w logistyce. Prezentacja wykonana przez studentki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Materiały mają 30 stron i zawierają zagadnienia takie jak: pojęcie dystrybucji, zakres logistyki w dystrybucji, pojęcie jakości dystrybucji, korzyści wypływające...

Konkurencja-pojęcie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 602

Konkurencja Pojęcie konkurencji łac. concurrentia - współzawodnictwo 1. Rywalizacja między poszczególnymi osobami lub grupami osób zainteresowanych osiągnięciem tego samego celu 2. Współubieganie się jednostek gospodarczych o rynki zbytu, zakupu surowców i siły roboczej oraz o potrzebne dobr...

Metody pomiaru sondażowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 175
Wyświetleń: 2156

M etody pomiaru sondażowego różnią się stopniem anonimowości i kontroli pomiaru. Metody pośrednich pomiarów sondażowych - wszelkiego rodzaju odmiany pomiarów ankietowych : Ankieta - pomiar pośredni polegający na udzieleniu pisemnych odpowiedzi przez respondentów