To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Niniejsza umowa określa warunki współpracy między stronami w przedmiocie zawierania umowy sprzedaży produktów Sprzedającego. Umowa określa warunki sprzedaży, sposób wydawania towaru, jak również kwestię reklamacji.
POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Umowa o współpracy handlowej
UMOWA O WSPÓŁPRACY HANDLOWEJ
Zawarta w ………………………. w dniu ................................. pomiędzy firmami:
I. ……………………………………….. z siedzibą ……………………………….. wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ………………. reprezentowanym przez: 1. ........................................................ zwaną w dalszej części umowy Sprzedającym,
a
II. ……………………………………….. z siedzibą ……………………………….. wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ………………. reprezentowanym przez:
..........................................................
........................................................ zwaną w dalszej części umowy Kupującym,
§ 1 PRZEDMIOT UMOWY
1.1. Przedmiotem umowy jest szczegółowe określenie warunków współpracy handlowej w zakresie sprzedaży wyrobów stalowych będących w aktualnej ofercie Sprzedającego.
§ 2 ZASADY WSPÓŁPRACY HANDLOWEJ 2.1 ZAMÓWIENIE 2.1.1. Ilość i asortyment będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Kupującym i Sprzedającym.
2.1.2. Kupujący winien złożyć zamówienie w formie pisemnej bezpośrednio, fax., inne.
2.1.3. Osobami upoważnionymi przez Sprzedającego do ustalenia warunków sprzedaży są: kierownik biura sprzedaży lub przedstawiciel handlowy.
2.2 WYDANIE TOWARU 2.2.1. Wydanie towaru następować będzie w magazynie Sprzedającego w sytuacji, gdy Kupujący odbiera towar własnym transportem, lub w magazynie Kupującego w sytuacji, gdy to Sprzedający dostarcza towar.
2.2.2. Kupujący stwierdza odbiór towaru przez podpis upoważnionej osoby na fakturze VAT, lub na dowodzie WZ.
2.2.3. Strony każdorazowo uzgadniać będą sposób i termin odbioru towaru.
2.2.4. Z chwilą wydania towaru, na Kupującego przechodzi ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia.
2.3 REKLAMACJE 2.3.1. Kupujący jest zobowiązany natychmiast po otrzymaniu towaru sprawdzić jego jakość.
2.3.2. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego , wadliwości dostarczonego przez Sprzedawcę towaru, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie droga telefoniczną powiadomić o tym Sprzedawcę, a następnie sporządzić protokół reklamacyjny w formie pisemnej i dostarczyć go skutecznie Sprzedawcy.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)