TQC w pięciu obszarach działań

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 812
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
TQC w pięciu obszarach działań - strona 1

Fragment notatki:

Realizacja TQC w pięciu obszarach działań (Armad Feigenbaum - Total Quality Central - TQC) :
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa, w której jakość produktów stanowi cel główny powiązany z oczekiwaniami nabywców i odpowiednią alokację zasobów
Transformowanie strategii jakości na szczególne specyfikacje techniczne i marketingowe, odpowiadające potrzebom i wymaganiom nabywców
Rozłożenie obowiązków i odpowiedzialności za jakość produktów w całym przedsiębiorstwie, a nie tyko w służbie sterowania jakością
Objaśnienie i przestrzeganie zasad obowiązujących kadrę kierowniczą przedsiębiorstwa i służbę sterowania jakością, akcentujących odpowiedzialność za systemy jakości, technologię i wyniki ekonomiczne.
Ciągłe motywowanie pracowników do osiągania jakościowych wyników przedsiębiorstwa. Prowadzenie działań w wymienionych obszarach powinno odbywać się z uwzględnieniem następujących zasad: Jakość nie jest wyłącznie funkcja techniczną i celem służby sterowania jakością, lecz kompleksowym procesem obejmującym całe przedsiębiorstwo
W pracy nad jakością muszą być widoczne i docenione osiągnięcia poszczególnych pracowników oraz jednostek organizacyjnych
Jakość produktów należy rozpatrywać jako wartość dla nabywcy
Poprawa jakości wymaga stosowania nowoczesnych technologii
1
1
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz