Szkolne blokady rozwoju mówienia i komunikacji nauczyciel-uczeń

Nasza ocena:

5
Wyświetleń: 609
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Szkolne blokady rozwoju mówienia i komunikacji nauczyciel-uczeń - strona 1 Szkolne blokady rozwoju mówienia i komunikacji nauczyciel-uczeń - strona 2 Szkolne blokady rozwoju mówienia i komunikacji nauczyciel-uczeń - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Orientacja poprawnościowa skutkuje niekorzystną nauczycielską tendencją do ekspansywnej ingerencji korekcyjnej w wypadku popełnienia przez ucznia błędu językowego. Język potoczny pełni rolę punktu odniesienia, gdy musimy poradzić sobie z opanowaniem języka oficjalnego czy wyspecjalizowanego naukowego (J. Bartmiński 1992, s.37). To dzięki językowi potocznemu udaje się nam przetłumaczyć „na nasze” to, z czego zrozumieniem mamy kłopoty.
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz