Strategie firm niszowych

Nasza ocena:

5
Pobrań: 63
Wyświetleń: 959
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategie firm niszowych - strona 1 Strategie firm niszowych - strona 2 Strategie firm niszowych - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Nisza rynkowa to wąsko zdefiniowana grupa klientów, którzy szukają ściśle określonych korzyści. Strategia firm niszowych- Polega ona na pozycjonowaniu z dala od dominujących marek za pomocą wyższej ceny i niskiego budżetu reklamowego, w celu wykorzystania niszy o wysokim potencjale zysku. Celem tej strategii jest wykrycie w sektorze schyłkowym segmentu (lub gniazda popytu), w którym nie tylko istnieć będzie stały lub powoli malejący popyt, ale który ma cechy strukturalne umożliwiające wysoką stopę zysku. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz