Strategia marketingowa WARTY- opracowanie

Nasza ocena:

5
Pobrań: 7
Wyświetleń: 483
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategia marketingowa WARTY- opracowanie - strona 1 Strategia marketingowa WARTY- opracowanie - strona 2 Strategia marketingowa WARTY- opracowanie - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza miedzy innymi zagadnienia takie jak: Warta jest drugim, pod względem udziału w rynku, majątkowym towarzystwem
ubezpieczeniowym w Polsce. Mocnymi stronami Warty są, poza posiadanym udziałem w rynku,
wieloletnie doświadczenie rynkowe oraz bardzo rozbudowana sieć dystrybucji. Ponadto mocna
stroną Warty jest także posiadane zaplecze kapitałowe, które pozwala na angażowanie się w
duże inwestycje. Przykładem takiej inwestycji było uczestnictwo w założeniu PTC Era. Sprzedaż
pakietu Ery w roku ubiegłym pozwoliła Warcie na realizację zysku brutto w wysokości 227 mln zł. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz