Strategia marketingowa - firma ubezpieczeniowa

Nasza ocena:

3
Pobrań: 7
Wyświetleń: 504
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategia marketingowa - firma ubezpieczeniowa  - strona 1 Strategia marketingowa - firma ubezpieczeniowa  - strona 2 Strategia marketingowa - firma ubezpieczeniowa  - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: WARTA jest firmą stabilną, wiarygodną i bliską Klientowi. W swojej działalności cenią profesjonalizm w ubezpieczeniach i opiekuńczość w stosunku do ludzi, którzy im ufają wykupując polisy WARTY. Cały czas doskonalą, unowocześniają i poszerzają ofertę. Satysfakcja Klientów oraz pewność, że w każdej sytuacji mogą liczyć na WARTĘ - są dla nich najważniejsze. Cała ich oferta zawiera ponad 160 produktów ubezpieczeniowych. Warta jest drugim, pod względem udziału w rynku, majątkowym towarzystwem ubezpieczeniowym w Polsce. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz