To tylko jedna z 13 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
RAPORT: KONSUMENCKA OCENA
OFERTY PZU ŻYCIE S.A.
SPIS TREŚCI
ABSTRAKT.....................................................................................................1
WPROWADZENIE.........................................................................................2
METODYKA...................................................................................................3
WYNIKI..........................................................................................................5
ZNAJOMOŚĆ FIRMY JEJ OFERTY I WARIANTÓW
UBEZPIECZENIOWYCH......................................................................5
WYKRES: CZY SŁYSZAŁ(A) PANI O FIRMIE ?...............................6
TABELA: NA ILE ZNANA JEST PANU (I)OFERTA
UBEZPIECZENIOWA NIZEJ WYMIENIONYCH FIRM?...................6
WYKRES: CZY ZNA PANI WARIANTY UBEZPIECZENIOWE
OFEROWANE PRZEZ PZU? ................................................................6
NAJWAŻNIEJSZE CECHY FIRM UBEZPIECZENIOWYCH.............7
TABELA: JAKIE CECHY NAJWAŻNIEJSZE SĄ PRZY
WYBORZE.FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ.........................................7
TABELA: OCENA KONSUMENTÓW PZU ŻYCIE WEDŁUG WYMIENIONYCH CECH......................................................................7
ILOŚĆ OSÓB POSIADAJĄCYCHPOLISĘ , I RIRMY W KTÓRYCH SIĘ UBEZPIECZYŁY.............................................................................8
WYKRES: CZY JEST PAN UBEZPIECZONY....................................8
WYKRES: W JAKIEJ FIRMIE JEST PAN (I) UBEZPIECZONY (A)............................................................................8
(…)
… UBEZPIECZENIOWEJ...................................10
NAJWAŻNIEJSZE CECHY FIRM UBEZPIECZENIOWYCH............10
POSIADANIE PILISY UUBEZPIECZENIOWEJ .................................11
ABSTRAKT
Raport: „Konsumencka ocena oferty PZU Życie” zawiera analizę badania przeprowadzonego przez Katedrę Marketingu Wyższej szkoły im Pawła Włodkowica w Płocku. Badaniem objęto studentów szkoły. Jest to badanie ankietowe. Zawiera…
… takiego raportu jest rosnąca ilość firm oferujących podobny zakres usług. Są to firmy prężnie rozwijające się na Polskim rynku. Dlatego warto zastanowić się nad dalszą strategią rozwoju PZU. Raport został oparty na badaniach ankietowych z 1998 roku, przeprowadzonych przez Katedrę Wyższej Szkoły im Pawła Włodkowica w Płocku. Populację badaną stanowili studenci szkoły. Wszystkie wyniki zostały…
… przeprowadzonych przez Katedrę Marketingu Wyższej Szkoły im Pawła Włodkowica w Płocku. Populację badaną stanowili studenci szkoły. Operatem losowania była lista studentów znajdująca się w rektoracie szkoły. Zastosowaliśmy dobór losowy systematyczny. Po wylosowaniu z pierwszych trzydziestu nazwisk jednej osoby pozostałe wybieraliśmy stosując interwał = 30. Z ogólnie założonej liczby 300 ankiet 272 zostały…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)