Strategia marketingowa - definicja

Nasza ocena:

3
Pobrań: 42
Wyświetleń: 924
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategia marketingowa - definicja - strona 1

Fragment notatki:

Strategia marketingowa
Strategia marketingowa skierowana jest
zasadniczo na osiąganie celów, które pozwalają
maksymalizować korzyści dla klienta przy
odpowiednim poziomie zysku dla
przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie
czasowej. Proces tworzenia strategii marketingowej Etap I Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa 1.ocena makro i mikro otoczenia
2.ocena zasobów firmy  Etap II Projektowanie strategii 1.wybór celów strategicznych
2.wybór rynku docelowego, segmentacja rynku  Etap III Dobór narzędzi marketingowych w obszarze: 1.produktu
2.ceny
1.dystrybucji
2.promocji
3.innych elementów marketingu mix  Etap IV Wdrażanie, realizacja i kontrola strategii 1.podział i uruchomienie środków,
2.kontrola strategii
3.wprowadzanie niezbędnych zmian ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz