Strategia imitacji

Nasza ocena:

5
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1022
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategia imitacji - strona 1 Strategia imitacji - strona 2 Strategia imitacji - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Skąd strategia imitacji- Duża konkurencja w gospodarce wolnorynkowej; Strumienie i przepływ informacji na rynku; Proces decyzyjny konsumentów; Gotowy produkt - warty kopiowania? Strategia imitacji (market followers), nazywana również strategią naśladownictwa, polega na kopiowaniu, często wraz z modyfikacją, produktów lub usług oferowanych na rynku przez konkurentów. Imitator – przedsiębiorstwo kopiuje produkt lidera ale tylko w niektórych kwestiach, zachowując różnorodność co do opakowania, reklamy, polityki cenowej;

... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz