sposoby prowadzenia ruchu Tryb pełnego nadzoru - system działa w oparciu o kompletne dane pochodzące z infrastruktury. Istnieje możliwość usunięcia sygnalizatorów, informacje o dozwolonej prędkości wyświetlane są na DMI. System dokonuje automatycznej korekty prędkości w przypadku jazdy nie zgodnej z przyjętym profilem dynamicznym.
Tryb ograniczonego nadzoru - niezbędne jest pozostawienie sygnalizatorów. ETCS jest systemem pomocniczym wskazującym jedynie ograniczenia prędkości, w miejscach o podwyższonym ryzyku kolizji istnieje możliwość przekazywania pełnowymiarowej informacji do pojazdu. Informacja ta staje się podstawą do generowania dynamicznego profilu prędkości dla tego odcinka trasy …
Tryb nie wyposażony - maszynista prowadzi pociąg w oparciu o sygnalizatory torowe i zasady prowadzenia ruchu na danym terenie. ECTS poprzez DMI pokazuje jedynie rzeczywistą prędkość pociągu, ponadto system kontroluje przekroczenie maksymalnej prędkości konstrukcyjnej dla danego pojazdu - nie ma innych możliwości wpływania na bezpieczeństwo…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)