Specyfikacja funkcjonalna

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 805
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Specyfikacja funkcjonalna - strona 1 Specyfikacja funkcjonalna - strona 2 Specyfikacja funkcjonalna - strona 3

Fragment notatki:


Katedra In ynierii Komputerowej  Laboratorium z Informatyki – semestr II                 Cel i zakres zajęć:    Głównym celem zajęć realizacja zadanego projektu „Mission Viewer’.    Specyfikacja funkcjonalna:    Zało enia aplikacji:  •  Prezentacja danych misji zawartych w pliku *.mis   •  Mo liwość powiększania mapy  •  Mo liwość filtracji danych  •  Mo liwość prezentowania    Struktura danych aplikacji  •  Foldery map:  o   Plik graficzny mapy *.png – piksel ma szerokość 200m    Mapa jest dzielona na sektory kwadratowe o bokach długości 10 000m (10km)  zaczynając od lewego dolnego naro nika mapy    o   Dane konfiguracyjne mapy *.ini – opisy sektorów      Pierwsza linijka – numeracja sektorów w osi poziomej od dolnego  lewego naro nika mapy    Druga linijka – numeracja sektorów w osi pionowej od dolnego lewego  naro nika mapy    Trzecia linijka – szerokość sektora w osi pionowej i poziomej w  pikselach  •  Plik misji *.mis. – patrz specyfikacja pliku *.mis – zawiera dane dla danej misji.  •  Plik konfiguracyjny aplikacji.    Plik misji *.mis  Plik podzielony jest na sekcje za pomocą separatorów []    Nie wszystkie sekcje są wykorzystywane przez Mission Viewer. Poni ej opis tylko  wykorzystywanych  •  [MAIN]  o   Interesuje nas tylko znacznik MAP – nazwa mapy – w danym przypadku  vol_Sardegna – w aplikacji powinien istnieć folder o danej nazwie w którym  będą dane pliki dla danej mapy tj:config_map.ini oraz map.png  •  [Wing] – definiuje skrzydła (grupy lotnicze) przykładowo:  [Wing]   gb0110   gb0111   gb0112  Gdzie gb oznacza brytyjskie skrzydło, g – niemieckie, ru – radzieckie, 0110 jest  numerem wewnętrznym  •  [gb0110] – dla ka dego skrzydła tworzona jest sekcja definicji:  [gb0110]    Planes 2    Skill 1    Class air.SPITFIRE5C2FB    Fuel 100    weapons default  gdzie Planes wyznacza ilość samolotów, Class jaki samolot (uzyteczna informacja po  kropce), Fuel ilość paliwa, weapons typ uzbrojenia.  •  [gb0110_Way] – dla ka dego skrzydła tworzona jest sekcja waypointów   [gb0110_Way]  TAKEOFF 47295.52 21913.98 0 0 &0   - Miejsce startu x w metrach, y w metrach  NORMFLY 49397.70 19773.69 1500.00 280.00 &0   - Kolejny punkt lotu x w  metrach, y w metrach h wysokość w metrach, s prędkość w km/h  NORMFLY 40244.67 33458.39 5000.00 400.00 gb0100 1 &0   NORMFLY 26935.15 80100.13 5000.00 400.00 gb0100 2 &0   NORMFLY 43957.00 25183.15 1500.00 280.00 &0   ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz