To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Raport przedwdrożeniowy (efekt przeprowadzonej analizy przedwdrożeniowej) Skład zespołu wdrożeniowego Funkcja w zespole Imię i nazwisko Stanowisko w firmie Zakres obowiązków Kierownik zespołu wdrożeniowego
Jan Kowalski
Członek zarządu
- wyznaczanie zadań członkom zespołu wdrożeniowego, itd
Komitet kierujący ( 5 osób)
Maja Skalska(sponsor)
Wioleta Rej
Maja Krauze
Helena Gelon
Hanna Stal
Sponsor,
Pracownicy różnych działów firmy
-podejmowanie decyzji strategicznych dotyczących projektu oraz zatwierdza poszczególne
etapy realizacji projektu
pracownicy oddelegowani do projektu z zakresu marketingu
Krzysztof Piksa
Beata Ronej
Bartek Giter
Pracownicy działu marketingu firmy
-dostarczanie informacji i danych na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa,
przebiegu procesów biznesowych,
- identyfikacja procesów skoncentrowanych wokół klienta,
- identyfikacja procesów, które wspomagał będzie system CRM,
pracownicy oddelegowani do projektu z zakresu obsługi klienta
Katarzyna Kierc
Wacław Kos
Małgorzata Gic
Grzegorz Rent
Pracownicy działu obsługi klienta firmy
-przygotowanie prototypu rozwiązania,
- testowanie i modelowanie prototypu do wersji docelowej,
pracownicy oddelegowani do projektu z zakresu sprzedaży
Stanisław Bałka
Patrycja Komar
Beata Sawko
Pracownicy działu sprzedaży firmy
identyfikacja potrzeb informacyjnych użytkowników,
- udział w opracowaniu koncepcji biznesowej funkcjonowania systemu CRM
pracownicy działu IT
Marek Krys
Bartek Kowal
Katarzyna Syp
Wojciech Balek
Pracownicy działu IT firmy
analiza obecnej infrastruktury IT (sprzętu i oprogramowania) przedsiębiorstwa pod
kątem możliwości ich wykorzystania,
- dobór odpowiedniej platformy sprzętowej i systemowej dla nowego rozwiązania,
- informowanie kierownictwa o aktualnych rozwiązaniach i trendach w rozwoju IT,
- udział w przygotowaniu sprzętu i instalacji niezbędnego oprogramowania,
- szkolenie użytkowników,
- udział w przygotowaniu migracji danych.
Identyfikacja procesów, które wspomagał będzie systemy CRM
Lista procesów skoncentrowanych wokół klienta
Czy objęte zostaną systemem CRM
Przyjęcie zamówienia od klienta
T
Telefoniczna obsługa klienta w callcenter
(…)
… klienta
Czy objęte zostaną systemem CRM
Przyjęcie zamówienia od klienta
T
Telefoniczna obsługa klienta w callcenter
T
Obsługa klienta w punktach obsługi klienta
T
Bezpośredni kontakt z klientem T
Posiadana infrastruktura IT, która może zostać wykorzystana podczas realizacji projektu
Sprzęt
Oprogramowanie
Palmtopy niektórych pracowników firmy dojeżdżających do klientów
posiadane bazy danych, systemy…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)