Pusan - Korea Południowa

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 651
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Pusan - Korea Południowa - strona 1 Pusan - Korea Południowa - strona 2

Fragment notatki:

Pusan - Korea Południowa            położenie: 35°07’N  129°02’E Mapy admiralicji: 1259, 3666 Wymagane dokumenty: -Cargo Manifest -Transit Cargo Manifest -Crew List -Arms-Narcotics List -Tobacco List -Currency List -Stores List -Crew Personal Efect List -Maritime Declaration of Healts   Łączność radiowa:    Na 72-24 godziny przed przybyciem do portu należy podać ETA do „Pusan Port and Maritime Authority”-oraz wiadomość kto jest armatorem i agentem. Na trzy godziny  przed przybyciem do portu należy skontaktować się z Kapitanatem Portu. Sposoby  łączności:    radiotelegrafia- wywołanie 2183,4 kHz,- praca1881,4 kHz, 2320 kHz (24godz/dobę)   VHF -Pusan Harbour Control-wywołanie na kanale 16 ,-praca na 12,14,20 i 22      kanale. Pilotaż:    Serwis pilotowy dostępny jest pod nr tel.44-1651. Ze stacją pilotową należy  skontaktować się conajmniej 24 godziny przed przybyciem. Serwis pilotowy  dostępny jest w dzień i w nocy. Pilota bieże się na redzie. Zanim nie weźmie się pilota  na burtę nie można brać holowników. Asysta holowników zaczyna się na wysokości  falochronu portu Pusan. Do holowników zawsze używa się lin statkowych. Większe  statki mogą być asystowane przez holowniki już na odległości ok.5 kabli przed  falochronem. Podczas złej widzialności statki wchodzą przy asyście radarowej. Max. statki mogące wchodzić do portu- 50000 DWT, 330 LOA, 12,5m zanurzenie. Na redzie znajdują się dwa kotwicowiska:    S   8-9m zanurzenia   4 statki 300-2000t    E   10-12m zanurzenia  6 statków 8000-12000t Jeżeli statek ma przejść kwarantannę to kotwiczy:    a) 35° 05.14’N  129° 07.34’E    b) 35° 04.78’N  129° 07.12’E Statek nasz cumował do nabrzeża w terminalu kontenerowym. Nabrzeże ma długość  603 metry, zanurzenie przy nim wynosi 12,5m. Statki generalnie cumują 3+2 (dwie  cumy dziobowe, brest, dwa szpringi- analogicznie na rufie).  W porcie jest 6 suwnic o udźwigu 30,5t i 2 suwnice o udźwigu 40,5t. Warunki naturalne: 1. Prądy    Generalnie występują prądy płynące w kierunku NE z V=1 węzeł. Kombinacja  prądu     ”stałego” i prądów pływowych daje maxima ok. +0300 czasu lokalnegoi trwa do ok.    -0315 czasu lokalego. Po tym czasie następuje zmiana kierunku prądu o ok.180° i     prąd płynie wówczas w kierunku SW. 2. Prądy pływowe     Podczas powstawania pływu mamy prądy w kierunku SW, natomiast podczas      odpływu prądy przechodzą na NE- ich kierunki zmieniają się na 0,5 godziny     przed występowaniem wody wysokiej i niskiej. Max prędkości prądu dochodzą do  ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz