Charakterystyka nawigacyjna portów

Nasza ocena:

5
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Charakterystyka nawigacyjna portów - strona 1 Charakterystyka nawigacyjna portów - strona 2

Fragment notatki:

Charakterystyka nawigacyjna portów  Santo Domingo  (Republika Dominikana  18 ° 28`N  069 ° 53`W ) Pilotaż : Pilot aranżowany jest przez agenta na podstawie ETA wcześniej podanej przez kapitana . Pilot i agent  kontaktują się  przez radio na częstotliwościach : 2738 , 2182 , 2638  . Pilot wchodzi na statek 1.5 godziny od  falochronu . Kontakt ze stacją pilotową : kanał 12 , 16, VHF  .  Kotwiczenie : Głębokie kotwicowisko dostępne jest  poza granicami portu w miejscu wyznaczonym przez pilota Ograniczenia : Jeżeli zanurzenie statku jest większe od 24 ft kapitan powinien skontaktować się z agentem . Po  zmroku  cumowanie statków przewożących zboże i ropę naftową jest zabronione. • Maksymalne wymiary:   • 30.5 ft  zanurzenia przy nabrzeżu zbożowym. • 29.0 ft  zanurzenia dla tankowców. • 28.0 ft  zanurzenia dla drobnicowców. Najdłuższa keja 650 ft długości. Holowniki:  1200HP , 800HP z wykorzystaniem lin statkowych. Cumowanie:  Port dysponuje 7 kejami dla statków do 600 ft długości i 18-28 ft zanurzenia. Mosty:  W górze rzeki 95 ft most. Gęstość wody:  Nie ma wpływu na zanurzenie.Woda lekko zasolona Woda pitna:  Dostępna przy użyciu węży statkowych. Paliwo:  Lekkie i ciężkie. Uwagi: • Obowiązek  przyjęcia strażnika na statek. • Brak połączeń telefonicznych. Opuszczenie statku po wydaniu przepustek przez władze portowe.   San Tomas de Castylia (Guatemala 15 ° 42`  088 ° 37`W)    Pilotaż:  Obowiązkowy dla wszystkich statków wchodzących i wychodzących w obrębie portu , przez całą dobe.Pilot  wchodzi na statek 3Mm od keji.Stacja pilotowa kontrola ruchu statków Marynarki  Wojennej utrzymują łączność  radiową na częstotliwościach 2738 kHz i 16 VHF. Pilot aranżowany jest przez agenta statkowego. Kotwicowisko:   Dla statków o zanurzeniu do 24 ft w odległości 1 Mm na północ od latarni Villedo. Podejście do portu: Do głównych pomocy nawigacyjnych należy; • Lt  Cabo Tres Puntas. • Lt  Otangue. • Lt  Heredo Lighthous. • Lt Villedo. Kanał podajściowy wraz  z basenem do manewrowania oznaczony jest bojami w systemie IALA B. Ograniczenia:  Maksymalne zanurzenie 30 ft,długość do 750 ft. Cumowanie: O dowolnej porze za zgodą władz portowych. Po zacumowaniu  statek  może oczekiwać na załadunek  jeżeli keja jest wolna.Dostępnych jest 6 keji.  Holowniki:  Obowiązkowe użycie holowników.O ilość decyduje pilot w zależności od rodzaju i wielkości statku oraz  miejsca w którym wykonywany jest manewr i warunków pogodowych.W porcie znajdują się 3 

(…)

…-zachód od falochronu.Głębokość 34-36 ft.
Holowniki: Dwa po 850 HP każdy .
Przeładunek: 12 miejsc do cumowania.
• 8× Keje konwencjonalne.
• 2× Keje kontenerowe.
• 2× keje dla statków Ro-Ro.
Na keji kontenerowej znajduje się suwnica o udźwigu 45 t .
Surveyors: Przedstawiciele Loyd`s , ABSPilotaż:
Uwagi: Port jest otwarty od strony SE co powoduje duże falowanie . Należy zwiększyć liczbę cum oraz prowadzić…
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz