To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Charakterystyka nawigacyjna portów Santo Domingo (Republika Dominikana 18 ° 28`N 069 ° 53`W ) Pilotaż : Pilot aranżowany jest przez agenta na podstawie ETA wcześniej podanej przez kapitana . Pilot i agent kontaktują się przez radio na częstotliwościach : 2738 , 2182 , 2638 . Pilot wchodzi na statek 1.5 godziny od falochronu . Kontakt ze stacją pilotową : kanał 12 , 16, VHF . Kotwiczenie : Głębokie kotwicowisko dostępne jest poza granicami portu w miejscu wyznaczonym przez pilota Ograniczenia : Jeżeli zanurzenie statku jest większe od 24 ft kapitan powinien skontaktować się z agentem . Po zmroku cumowanie statków przewożących zboże i ropę naftową jest zabronione. • Maksymalne wymiary: • 30.5 ft zanurzenia przy nabrzeżu zbożowym. • 29.0 ft zanurzenia dla tankowców. • 28.0 ft zanurzenia dla drobnicowców. Najdłuższa keja 650 ft długości. Holowniki: 1200HP , 800HP z wykorzystaniem lin statkowych. Cumowanie: Port dysponuje 7 kejami dla statków do 600 ft długości i 18-28 ft zanurzenia. Mosty: W górze rzeki 95 ft most. Gęstość wody: Nie ma wpływu na zanurzenie.Woda lekko zasolona Woda pitna: Dostępna przy użyciu węży statkowych. Paliwo: Lekkie i ciężkie. Uwagi: • Obowiązek przyjęcia strażnika na statek. • Brak połączeń telefonicznych. Opuszczenie statku po wydaniu przepustek przez władze portowe. San Tomas de Castylia (Guatemala 15 ° 42` 088 ° 37`W) Pilotaż: Obowiązkowy dla wszystkich statków wchodzących i wychodzących w obrębie portu , przez całą dobe.Pilot wchodzi na statek 3Mm od keji.Stacja pilotowa kontrola ruchu statków Marynarki Wojennej utrzymują łączność radiową na częstotliwościach 2738 kHz i 16 VHF. Pilot aranżowany jest przez agenta statkowego. Kotwicowisko: Dla statków o zanurzeniu do 24 ft w odległości 1 Mm na północ od latarni Villedo. Podejście do portu: Do głównych pomocy nawigacyjnych należy; • Lt Cabo Tres Puntas. • Lt Otangue. • Lt Heredo Lighthous. • Lt Villedo. Kanał podajściowy wraz z basenem do manewrowania oznaczony jest bojami w systemie IALA B. Ograniczenia: Maksymalne zanurzenie 30 ft,długość do 750 ft. Cumowanie: O dowolnej porze za zgodą władz portowych. Po zacumowaniu statek może oczekiwać na załadunek jeżeli keja jest wolna.Dostępnych jest 6 keji. Holowniki: Obowiązkowe użycie holowników.O ilość decyduje pilot w zależności od rodzaju i wielkości statku oraz miejsca w którym wykonywany jest manewr i warunków pogodowych.W porcie znajdują się 3
(…)
…-zachód od falochronu.Głębokość 34-36 ft.
Holowniki: Dwa po 850 HP każdy .
Przeładunek: 12 miejsc do cumowania.
• 8× Keje konwencjonalne.
• 2× Keje kontenerowe.
• 2× keje dla statków Ro-Ro.
Na keji kontenerowej znajduje się suwnica o udźwigu 45 t .
Surveyors: Przedstawiciele Loyd`s , ABSPilotaż:
Uwagi: Port jest otwarty od strony SE co powoduje duże falowanie . Należy zwiększyć liczbę cum oraz prowadzić…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)