Public relations - wykład 4 (sem V)

Nasza ocena:

5
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1099
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Public relations - wykład 4 (sem V) - strona 1 Public relations - wykład 4 (sem V) - strona 2

Fragment notatki:

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 4, (sem V)
Wykład IV
Zarządzanie komunikacją organizacji z toczeniem
Komunikowanie zdecydowanie „do wewnątrz”, tj. Z pracownikami o pracowników między sobą na różnych szceblach org., możliwia ono właściwe zarządzanei personelem i spełnianie celów tego zarządzania jest to w dużej części pole do działalności określanej nazwą human relations
Komunikowanie w zasadzie „na zewnątrz” organizacji (ale częściowo także”do wewnątrz”) dla stworzenia pożądanej tożsamości org., osiąga się to przez środki organizacyjnej identyfikacji: wizualne (coroporate design) oraz wyznawanie i realizowanie wartości i normy postępowania org (coroporate behaviour lub culture)
Komunikowanie głównie „na zewnątrz” (ale częściowo także „do wewnątrz”) dla popiersnai sprzedaży, realizownaia polityki sprzedaży, czyli dla celó bezposrednio marketingowych; zasadniczą treścią tej komunikacji jest oferta towarowa, a formą - reklama; obok reklamy występują komunikacyjne części innych form promocji, jak sprzedaż osobista, promocja uzupełniająca i product publicity w ramach PR Komunikacja zewnętrzna ( ale też wewnętrzna) dla uzyskania pożadanego image, a w konsekwencji i wiarygodności w celowych grupach z otoczeniem organizacji, wykraczających poza grupę będącą przedmiotem zainteresowania marketingu; trzeba podkreślić, że image powstaje w dużym stopniu jako społeczny rezonans tożsamości organizacji Publi relations a marketing ( razem czy osobno?)
PR - pozamarketingowe usprawiedliwienie działalnosci PR
Marketing
Funkcje i cele
Funckje i cele
Komunikacja dwukierunkowa
Komunikacja jednokierunkowa
Zwarte systemy działań
Zwarte systemy działań
System informacyjny
Jeden z elementów strategii
Integracja decyzji dotyczących polityki przedsiębiorstwa wobec całego otoczenia Integraca dezycji związanych z rynkiem i zbytem Dostosowanie polityki, decyzji i postępowania do opinii publicznej i kształtowanie tej opinii
Dostosowanie przedsiębiorstwa do wymagań rynku lub stworzenie rynku Odpowiedź na społeczne zasinteresowanie działalnością przedsiębiorstwa i jej skutkami
Wpływ na postępowania zakupowe oraz nastawiennie do przedsiębiorstwa jako oferenta dóbr i usług ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz