PRZYKŁADY MISJI
Jonson&Jonson
Bierzemy najwyższą odpowiedzialność przed lekarzami, pielęgniarkami oraz pacjentami, aż po matki, które stosują nasze produkty. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wszystko co produkujemy, musi być najwyższej jakości. Musimy stale starać się redukować nasze koszty, aby ceny naszych produktów były rozsądne.
Inlet
Wykonujemy dobrą robotę dla naszych klientów, pracowników i akcjonariuszy, będąc największym dostawcą dla całego przemysłu komputerowego na świecie.
Texaco
Być jedną z najbardziej uznanych, zyskownych i konkurencyjnych firm i uczynić Texaco liderem w branży.
Telekomunikacja Polska SA. Chcemy być wiodącym w Europie Środkowo-Wschodniej operatorem sieci przekazującym i dostarczającym informacje drogę elektromagnetyczną, działającym ku zadowoleniu każdego klienta,
Chcemy rozumieć potrzeby klientów i dostrzec zmieniającą się ich naturę w celu budowy procesów ich zaspakajania,
Chcemy uzyskać wśród pracowników świadomość członkostwa w zespole, który tworzy sukces naszej firmy, a sukces ten potrzebuje wartości Twojej pracy i Twojego zadowolenia, zapewniając pewność Twojej rodzinie.
Nowojorski taksówkarz
Cześć, nazywam się Walter. Jestem twoim kierowcą. Zamierzam dostarczyć cię na miejsce bezpiecznie, wygodnie i na czas.
PRZYKŁADY WIZJI
General Electic (lata 80-te)
Zająć pierwsze lub drugie miejsce na wszystkich rynkach, na których funkcjonujemy, oraz przeobrazić przedsiębiorstwo tak, aby miało siłę przebicia wielkiego koncernu, a zarazem elastyczność małej firmy.
Sony (lata 50-te)
Stworzymy wyroby obecne na wszystkich rynkach świata. Będziemy pierwszym japońskim przedsiębiorstwem sprzedającym bezpośrednio w USA. Osiągniemy sukces w dziedzinach, w których amerykańskie firmy odniosły porażki. Za 50 lat nasz znak firmowy będzie należał do najbardziej znanych na świecie jako synonim odkrywczości i jakości równej wiodącym światowym koncernom. Made in Japan będzie równoznaczne z jakością, a nie z tandetą.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)