Promocja - pytania na egzamin

Nasza ocena:

3
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1463
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Promocja - pytania na egzamin - strona 1 Promocja - pytania na egzamin - strona 2

Fragment notatki:


Promocja(komunikacja)- to zestaw instrumentów I środków, za pomocą
torch firma przekazuje inf. Wizened z produktem lub firmą, ksztaltuje
putrefy Nabisco oraz pobudza I ukierunkowuje popyt. reklama-bezosobowa, platna I adresowana do masowego odbiorcy forma
przekazywania inf o produkcie promocja sprzedaży- krotkookres. Dzialania, obejmujace materialne srodki
pobudzajace sprzedaz danego produktu public relations-kompleks dzialan
zwiazanych z wypracowaniem odppowiednich relacji z otoczeniem w celu
zbudowania pozytywnego wizerunku formy sprzedaz osobista-czyli osobowa
prezentacja produktow firmy, potencjalnemu odbiorcy przez sprzedawce
marketing bezposredni-wykorzystanie listow, telef. I innych nieosob. Form
kontaktu z potencjalnymi klientami MODELE komunikacji Laswella 1.nadawca 2.kodowanie 3.przeslanie 4.kanal
5.dekodowanie 6.odbiorca 7.zaklocenia 8.sprzezenie zwrote 9. Odpowiedz REKLAMA jest forma masowego, platnego, bezosobowego spinout komunikowania
sie instytucji z potencjalnymi klintami w celu spowodowania dzialania
korzystnego dla reklamujacego sie. Powinna spełniać funkcję:inform, naklaniajaca, przypominajaca I
wyrózniajaca. R. telewizyjna- powinna byc krotka (od 8-30sek) 2. aktorzy
powinni byc wiarygodni 3.produkt powinien byc prezentowany w uzytkowaniu,
demostrowac rozne mozliwosci jego zastosowania 4.nalezy uzywac kodow-
Formy reklamy; Demonstracja dzialania, Scenka z zycia, Rekomendacja, Styl
zycia, Humor, Animacja R.Prasowa- model AIDA-dobra reklama powienna zwrocic uwage, zainteresowac,
wywolac pragnienie zakupy oraz pobudzic do dzialania. Nalezy zwrocic uwage na: 1. Wybor prasy 2. Zasieg pra. 3.miejsce ogloszenia
4.wielkosc ogloszenia 5.efektywnosc oglo. A koszt 6. Czestotliwosc
ogloszenia 7.sezonowosc zakupu gazety Konstrukcja ogloszenia:nagłowek, tresc, zdjecie, apel reklamowy,uklad
graficzny oglo. Efekt reklamy. R.Radiowa-dobór czasu emisji. Skutecznosc zalezy od
wprowadzenia(zainteresowanie czyms), prezentacja I zamkniecie prezentacji. R.Plakatowa(zewnetrzna)-uzupelnienie reklamy prasowej czy telewizyjnej R.kinowa, R.Upominkowa I w internecine. Banery, strona WWW, e-mail, pop-up,
odnosniki, ogloszenia reklamowe na str www, guziki reklamowe PROMOCJA sprzedazy to wszystkie materialne srodki, ktore maja na celu
szybkie I krotkotrwale zwiekszenie sprzedazy poprzez dodanie do produktu
wyjatkowej korzysci czy to dla dystrybutorow, czy dla konsumentow (np
obnizka cen, oferty premiowe,upcoming, lotrie itd) cechy gl:komunikacja, bodzce, zaproszenia Sprzedaż konsumencka( bezplatne probki, kupony, obis cen, premie, konkursy


(…)

…. Wymaga on posiadania przez firme marketingowa
bazy danych o istniejacych I potencjalnych klientach.koperta,list
reklamowy, broszura reklamowa, sposob odp na oferte CZYNNIKI wplywajace na wybor intrumentow:rodzaj rynku, strategia “push”
lub “pull”, etap gonococci konsumenta, fazy cykla zycia produktu,
pussycat rynkowa firmy
18:27:35
jest to moje własne streszczenie (taka jakby ściąga) na marketin…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz