To tylko jedna z 4 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Sztauowanie palet na chłodniowcu - pierwsze 4 palety idą w rogi ładowni, bokiem dłuższym wzdłuż diametralnej statku kolejne palety sa dostawiane do nich, również wzdłuż i bardzo ściśle - gdy na koniec zostanie wolna przestrzeń można ustawić paletę w poprzek, lecz gdy miejsca jest mało to wtedy dajemy poduszki powietrzne - prześwity w skrajnych paletach sa zasłaniane tak by wymusić cyrkulacje zimnego powietrza przez ładunek na paletach - wszelkie wolne przestrzenie zasłania sie np. folia i przyciska paletami lub drewnem tak by powietrze z nadmuchów nam nie uciekało a szło pod palety z ładunkiem - gdy tylko część ładowni jest zastawiana paletami, resztę przykrywamy folia i do ostatnich palet ustawiamy zaporę sklejka pionowo dostawiona do palety i ładunku, pręt podpierający (kąt z podstawą =
(…)
… =< 60 stopni oraz od dołu sklejki aż do pręta zakłada sie odciąg - odciąg z
prętem tworzy 90 stopni)
Jakie informacje można znaleźć na kontenerze
Typ
Długość
Przeznaczenie
Kod armatora
Kod kraju
Nr kontenera
Plakat IMDG (jeśli jest)
Pojemność Netto
Logo Armatora
Objętość
Max Gross
Ładowność
Tara
Określić typ statku i dokładne miejsce kontenera:
4 2 3 5 Semikontenerowiec HOLD 4 BAY 2 TIER 3 ROW 5
3 14 1…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)