Projekt przychodnia - cele

Nasza ocena:

3
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1260
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Projekt przychodnia - cele - strona 1 Projekt przychodnia - cele - strona 2

Fragment notatki:


Cele: retrospektywne
społeczny - informowanie o szansach rozwoju zawodowego
administracyjny - wykorzystanie wyników do zróżnicowania wynagrodzeń
motywacyjny - zwiększenie motywacji pracowników, informacja zwrotna dla pracowników, która powinna ich motywować do rozwoju osobistego i doskonalenia efektywności pracy
zwiększenie efektywności zarządzania przedsiębiorstwem
utworzenie polityki wynagrodzeń
poprawa jakości pracy
2. Podmioty - oceniane: 10 lekarzy (współpracownicy), 2 pielęgniarki (podwładne), 2 osoby z administracji (podwładni właściciela), właściciel, sprzątaczka

(…)

… pozyskanych pacjentów przez lekarza
liczba wystawionych recept przez lekarza zrealizowanych w aptece w tym samym budynku
oszczędność zużycia surowców i materiałów na stanowisku pracy
liczba zabiegów przeprowadzonych przez pracownika
b) behawioralne:
systematyczność
zaangażowanie
punktualność
dyspozycyjność
stosunek do przełożonych
stosunek do pacjentów
przestrzeganie określonych procedur i standardów
dbałość o mienie przychodni
prezencja
organizowanie pracy własnej
reagowanie w sytuacjach awaryjnych
umiejętność rozwiązywania konfliktów
umiejętność współpracy
4. Metody oceny: (argumenty)
zarządzanie przez cele (MBO?) - efektywnościowe (celem dla pielęgniarki jest ilość wykonanych zabiegów, a dla lekarzy ilość przyjętych pacjentów)
skala ocen - behawioralne
5. Czasookres - co pół roku - uzasadnienie z ksiązki
6. Formuła oceny:
360 - oceniający, oceniany, samoocena i ocena pracowników przez wszystkie podmioty powiązane z pracownikiem <- według jakich kryteriów i dlaczego!
Odbiorcy usługi - pacjenci

... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz