Błyszczyk do ust Cena produktu Niska Wysoka
Poziom ryzyka rynkowego
Niski
1
2
Wysoki
3
4
Portfelem produktowym jest nowość na rynku kosmetycznym - błyszczyk do ust, zmieniający kolory pod wpływem różnej temperatury oraz kontaktu produktu z wodą, szybkoschnący i długotrwale utrzymujący się na ustach. Firma ma nadzieję, że podbije tym produktem rynek kosmetyków do makijażu oraz zyska grono stałych klientek.
1 - Strategia „ promocji ulicznej ” - polega na sprzedaży błyszczyków po niskiej cenie przy niskim poziomie ryzyka rynkowego, Pomimo niskiej ceny, ryzko jest tak niewielkie, ze jeśli produkt pomimo słabej promocji, będzie miał mała sprzedaż, jest szansa ze uda się osiągnąć zysk, poniewaz zagorzenie ze strony rynku jest niewielkie
2- Strategia „ au kcyjnej sprzedaży internetowej ” -Polega na podniesieniu cen do maksymalnie wysokich przy niskim poziomie ryzyka rynkowego, oznacza to że przy małym ryzyku rynkowym możemy spodziewać się całkiem wysokiego zysku.
3- Strategia „z biorowych gratisów w drogerii ” - Strategia ma na celu sprzedawać błyszczyki po niskich cenach, wiedząc że ryzyko rynkowe może być całkiem wysokie, oznacza to, że pomimo niskiej ceny możemy uzyskać satysfakcjonujący zysk, jeśli sprzedaż po prostu wzrośnie.
4- Strategia „ konkursowo - pobytowa ” - Przy wysokim poziomie ryzyka rynkowego ustalanie wysokiej ceny produktu, może być ryzykowne, musimy uważać, żeby strategia nie przyniosła nam większych strat niż zysków.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)