Technologia towarowych przewozów kolejowych

Metoda podwójnego pierwszeństwa 1 krok

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 133
Wyświetleń: 777

Metoda podwójnego pierwszeństwa 1 krok do z C D E F FG EG CD + Nad B 190 70 w 120 100 125 140 130 70 G 210 80 40 50 25 k 20 wk 150 30 AG 255 135 95 105 80 w 95 195 40 DF 135 k 15 wk 65 15 wk 40 65 75 k 10 DE 145 25 w 25 wk 55 55 70 85 ...

Metoda podwójnego pierwszeństwa - opis

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 112
Wyświetleń: 770

Metoda podwójnego pierwszeństwa do z C D E F FG EG CD + Nad B 190 70 w 120 100 125 140 130 70 G 210 80 40 50 25 k 20 wk 150 30 AG 255 135 95 105 80 w 95 195 40 DF 135 k 15 wk 65 15 wk 40 65 75 k 25 -15-10 DE 145 25 w 25 wk 55 55 70 85 ...

Tabela odległości miedzy punktami ładunkowymi

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 539

Tabela odległości miedzy punktami ładunkowymi (koszty jednostkowe) do z C D E F FG EG CD + Nad B 190 70 120 100 125 140 130 70 G 210 80 40 50 25 20 150 30 AG 255 135 95 105 80 95 195 40 DF 135 15 65 15 40 65 75 25 DE 145 25 25 55 55 70 85 10 - ...

Tabela potoków wagonów ładownych i próżnych

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 560

Tabela potoków wagonów ładownych i próżnych do z A B C D E F G AG FG DF DE EG BD CD Raz + Nad A 0 10 20 20 10 30 10 100 B 20 0 10+ 50 10 10+ 20 50 70 C 40 50 0 10 20 10 5 5 140 D 20 0 10 20 50 E 10 0 20 30 F 10 0 20 5 35 G 5 5 0 10...

Tabela potoków wagonów ładownych

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 560

Tabela potoków wagonów ładownych do z A B C D E F G AG FG DF DE EG BD CD Raz + Nad A 0 10 20 20 10 30 10 100 B 20 0 10 10 10 50 70 C 40 50 0 10 20 10 5 5 140 D 20 0 10 20 50 E 10 0 20 30 F 10 0 20 5 35 G 5 0 10 15 30 AG 10 0 10 ...

Warunek dostateczny marszrutyzacji

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 749

Warunek dostateczny marszrutyzacji Jeżeli stacja nadaje na badanym kierunku strugi wagonów poszczególnych relacji, przy czym strugi te spełniają warunek konieczny, to zestawianie pociągów odległych relacji będzie wówczas korzystne, gdy struga wagon...

Technologia towarowych przewozów kolejowych - zadania

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Wiesław Kita
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 210
Wyświetleń: 945

Celem zadania jest określenie dla przedstawionego niżej schematu rejonu sieci kolejowej obciążonego według przedstawionych w tablicach potokami wagonów ładownych: przesuwu wagonów próżnych; organizacje przewozów całopociągowych i wagonowych - plan zestawienia pociągów. Rys.1.Schemat rejonu sieci ...

Technologia towarowych przewozów kolejowych - zadanie

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Wiesław Kita
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1015

Dane: najkorzystniejszy sposób przesłania pociągów bezpośrednich między zadanymi stacjami rozrządowymi i stacjami manewrowymi, najkorzystniejszy wariant przesłania pozostałych wagonów z punktów ładunkowych do analogicznych punktów trans...

Metoda podwójnego pierwszeństwa 2 krok

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 42
Wyświetleń: 623

Metoda podwójnego pierwszeństwa 2 krok do z C E FG EG CD + Nad B 190 120 w 125 140 130 70 G 210 40 25 k 20 wk 150 30-15 AG 255 95 80 w 95 195 40 DE 145 k 25 wk 55 70 85k 10 - Brak 85 20 10 15 20 150 ...

Tabela przesuwu wagonów próżnych

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. Jarosław Poznański
  • Technologia towarowych przewozów kolejowych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 574

Tabela przesuwu wagonów próżnych do z C D E F FG EG CD + Nad B 50 20 70 G 5 10 15 30 AG 35 5 40 DF 15 10 25 DE 10 10 - Brak 85 15 20 10 10 15 20 175 ΣΣ(ns) = 50x190 + 20x130 + 5x 40 + 10x25 + 15x20 + 35x255 + 5x95 + 15x15 + 10x15 + 10x25 = 22 875 wag-km ...