Plany i programy marketingowe

note /search

Wykład - Plany i programy marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Plany i programy marketingowe
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1631

Plany i programy marketingowe dr Katarzyna Rupik Wykład 1 Cel wykładów Przyswojenie przez studentów wiedzy z zakresu planowania marketingowego: podstawy planowania marketingowego, podejście tradycyjne i alternatywne do planowania marketingowego. Zaznajomienie studenta ze strukturą planów i progr...

Wykład - Ujęcie alternatywne planowania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Plany i programy marketingowe
Pobrań: 98
Wyświetleń: 924

Plany i programy marketingowe dr Katarzyna Rupik Wykład 2 II. Ujęcie alternatywne planowania marketingowego Planowanie marketingowe - model alternatywny Krytyka tradycyjnego modelu planowania marketingowego è identyfikacja ograniczeń / barier tego modelu à próba likwidacji ograniczeń: Alternatyw...

Wykład - Wymiar behawioralny planowania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Plany i programy marketingowe
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1519

Plany i programy marketingowe dr Katarzyna Rupik Wykład 3 Wymiar behawioralny planowania: odnosi się do problemów, które ludzie napotykają przy konstruowaniu i wykorzystywaniu planów marketingowych: postrzeganie planowania przez menadżerów oraz niewiadome, jakie wiążą się z planowaniem poziom i...