Pedagogika - strona 37

note /search

Moja osobista filozofia edukacji - praca

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 518
Wyświetleń: 5257

Praca ta oparta jest na przekonaniu, że lata nauki są momentem, w którym decyduje się los każdej pojedynczej osoby, dlatego filozofia, jaką kieruje się nauczyciel, jest tak ważna dla działań podejmowanych w procesie edukacji. W dokumencie opisane zostały również predyspozycje jaki winien posiad...

Moralność a prawo- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1512

„ Moralność a prawo ” Do prawa można podejść w różny sposób: można uwzględnić konkretne normy i przepisy, które obowiązują w danym miejscu i czasie -jest to sposób charakterystyczny dla osób studiujących prawo , ale można też traktować je jako jedną z najbardziej ważnych form ograniczenia w postęp...

Muzyka w nauczaniu początkowym-uwagi o realizacji programu- pedagogika...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2247

Muzyka w nauczaniu początkowym-uwagi o realizacji programu    Podstawowymi formami działalności muzycznej w klasach nauczania początkowego są: śpiew, gra na instrumentach, ruch z muzyką.          Najbliższą dziecku i najłatwiejszą formą kontaktu z muzyką w klasach niższych jest ruch, który stanowi...

MŁODZIEŻ SZKOLNA W SYTUACJI WYBORU ZAWODU- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1400

MŁODZIEŻ SZKOLNA W SYTUACJI WYBORU ZAWODU     Zachowania młodzieży kończącej szkołę podstawową, obserwowane przez psychologów zajmujących się doradztwem zawodowym w poradniach psychologiczno-pedagogicznych wskazują, że tylko nieznaczny procent uczniów potrafi samodzielnie dokonać trafnego wyboru z...

Młodzież w społeczeństwie i świecie kultury- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2464

Młodzież w społeczeństwie i świecie kultury - krytyczna analiza książki: " Młodzież, edukacja i społeczeństwo - szkice z teorii i praktyki " Trudno nie mieć poczucia pewnego zdziwienia, gdy po większym zastanowieniu dochodzimy do wniosku, iż młodzież bez edukacji nie może funkcjonować w t...

Na czym polega różnica między być a mieć- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2800

Szkoła Policealna Pracowników Służb SpołecznychNA CZYM POLEGA RÓŻNICA MIĘDZY „BYĆ” A „MIEĆ”?Białystok 2002PLAN PRACY1. Pojęcia „mieć” i „być” jako dwie postawy życiowe. 2. Etymologia

Narkomania- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 182
Wyświetleń: 3234

Narkomania Narkomania (z greckiego narke – odurzenie, mania – szaleństwo), patologiczne zjawisko społeczne, uzależnienie spowodowane krótszym lub dłuższym zażywaniem leków (głównie przeciwbólowych środków narkotycznych) albo innych środków uzależniających (narkotyki, leki uspokajające i psychotropo...

Narkotyki- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2562

Narkotyki NARKOTYKI - NAJLEPSZY SPOSÓB NA ZMARNOWANIE SOBIE ŻYCIA Narkotyki towarzyszyły ludziom od zawsze - jako część środków leczniczych, oraz "warsztatu pracy" różnych czarowników, szamanów i kapłanów (wszyscy oni byli jednocześnie ówczesnymi lekarzami) oraz znachorów a nawet kucharz...

Naturalistyczna koncepcja wychowania- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 644
Wyświetleń: 5306

WYŻSZA SZKOŁA HUMANISTYCZNO-EKONOMICZNA W ŁODZINaturaliści uważali, że rozwój człowieka wyznaczony jest przez jego naturę i odziedziczone właściwości indywidualne. Rozwój ten przebiega według ściśle określonych faz, które następują po sobie w sposób konieczny i niezmienny. Krytycznie odnosili się do...