Plan marketingowy - biuro turystyczne

Nasza ocena:

3
Pobrań: 469
Wyświetleń: 1302
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Plan marketingowy - biuro turystyczne  - strona 1 Plan marketingowy - biuro turystyczne  - strona 2 Plan marketingowy - biuro turystyczne  - strona 3

Fragment notatki:


Spis treści Wstęp Dane firmy Działalność gospodarcza przedsiębiorstwa Założenia planu marketingowego Analiza rynku Uczestnictwo w turystyce Prognoza popytu na krajowe usługi turystyczne Charakterystyka potencjalnych klientów Wykaz firm konkurencyjnych Założenia planu strategicznego ( analiza SWOT ) Mocne strony firmy Słabe strony firmy Szanse dla firmy Zagrożenia dla firmy Punktowa ocena poszczególnych składników analizy SWOT Strategia cenowa Strategia dystrybucji Strategie promocji i reklamy Cele firmy Wstęp Biuro Turystyczne SAFARI rozpocznie swoją działalność z dniem 02.01.2002 jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i będzie funkcjonowało na rynku jako niezależna firma.
Przedmiotem działalności firmy będzie oferowanie usług turystycznych, wypoczynkowych i rekreacyjnych obejmujących obszar całego kraju, natomiast firma będzie działała na terenie województwa małopolskiego, a w przypadku planowanego rozwoju na terenie całej południowo-wschodniej Polski.
Dane firmy. Nazwa :
Biuro Turystyczne SAFARI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
„SAFARI sp. z.o.o.”
Siedziba spółki :
Adres: Forma prawna przedsiębiorstwa: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością posiadająca osobowość prawną zgodnie z prawem polskim.
Przepisy na podstawie których działa przedsiębiorstwo: Spółka działa na podstawie przepisów Kodeksu Handlowego, Ustawy o usługach turystycznych, Umowy Spółki i wydanych na jej podstawie wewnętrznych regulaminów organizacyjnych oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Działalność gospodarcza przedsiębiorstwa. Firma będzie oferować następujące usługi:
Wczasy letnie i zimowe, pracownicze i rodzinne
Wycieczki Pobyty weekendowe w zamkach
Spotkania biznesowe, konferencje i sympozja Imprezy okolicznościowe i integracyjne na zlecenia klienta np. ogniska, spotkania w restauracjach regionalnych z udziałem zespołów folklorystycznych, kuligi, wyjazdy do teatrów, kin i opery Organizacja sylwestrów
Rezerwacja miejsc hotelowych w kraju


(…)

….
Założenia planu marketingowego.
Rynek działania firmy będzie obejmował głównie teren województwa małopolskiego, lecz z czasem planowane jest poszerzenie rynku na obszar południowo - wschodniej Polski.
Województwo małopolskie charakteryzuje się dużą atrakcyjnością turystyczną, należy do grupy najliczniej odwiedzanych województw w Polsce, a w przypadku wyjazdów urlopowo - wakacyjnych znajduje…
… turystyki krajowej dla turysty polskiego istotnymi kryteriami wyboru miejsca wypoczynku są i pozostaną w najbliższej przyszłości:
własne doświadczenie (wyjazdy do miejsc znanych z wcześniejszych pobytów),
cena usługi,
jakość bazy noclegowej,
otoczenie miejsca pobytu (walory krajobrazowe i infrastruktura).
Znając te kryteria, którymi kierują się turyści firma będzie zdobywać klientów poprzez jak najlepsze…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz