MODEL UCZENIA SIĘ WE WSPÓPRACY
Inne nazwy: brak
Cele: sprzyja podnoszeniu motywacji i integracji; sprzyja zrozumieniu, badaniu wiedzy na
określonych informacjach
Teorie w tle: Dewey, Thelen
Planowanie zajęć modelu: wybranie odpowiedniej metody – składanka, technika
strukturalna, badania zespołowe, podwójna ocena w zespołach uczniowskich oraz
zaplanowanie: sposobu uformowania zróżnicowanych zespołów, biegu pracy w zespołach,
nagradzania i przydziału czasu.
Syntaksa: podanie celów i wywołanie nastawienia, podanie wiadomości, zorganizowanie
zespołów, pomaganie w pracy grupowej, sprawdzian, uznanie osiągnięć
Organizacja środowiska dydaktycznego: wymaga zespołowej struktury zadania i nagród,
które cechują procesy demokratyczne: uczniowie są aktywni i podejmują odpowiedzialność
za naukę
Kontrola i ocena: ocena dla zespołu oraz ocena indywidualna
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)