Misja i sukces - potrzeby klientów

Nasza ocena:

5
Wyświetleń: 602
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Misja i sukces - potrzeby klientów - strona 1 Misja i sukces - potrzeby klientów - strona 2 Misja i sukces - potrzeby klientów - strona 3

Fragment notatki:

CZĘŚĆ A - FORMUŁOWANIE MISJI W oparciu o dowolnie wybraną jednostkę strategiczną biznesu (JSB) sformułować należy jego misję. W tym celu pomocnym będzie przedyskutowanie odpowiedzi na następujące pytania.
Krok 1 Ustalenie wewnętrznych przyczyn istnienia podmiotu gospodarczego w branży.
Jakie podstawowe potrzeby klientów zaspakajamy?
Dostęp do globalnej sieci informatycznej Wprowadzenie technologii w cykl życia nowych klientów Co powoduje, że na wybranym rynku jesteśmy konkurencyjni ?
Szybkość wykonania W ysoka jakość produktu Niska cena Dostępny serwis 24 godziny na dobę Liczne promocje Miła obsługa Jakie podstawowe wartości kierują naszym postępowaniem?
Uczciwość wobec klienta Punktualność Niezawodność Rozwaga Rzetelność, solidność Doskonałość wykonania S kromność wyrobu, elegancja Krok 2 Ustalenie głównych zewnętrznych czynników / symulatorów i barier , wpływających na naszą działalność.
Czynniki społeczne i kulturowe: Dążenie do powszechnej globalizacji Zaufanie do nowych technolog Ograniczenia polityczne i prawne .
Ograniczenia ze strony konkurencji: Doświadczenie i renoma konkurencji Zaplecze finansowe Serwis Dystrybucja Charakter postępu technicznego: globalizacja Krok 3 Sformułowanie misji JSB: Jesteśmy bezkompromisowi w dążeniu do polepszenia jakości naszych usług Dążenie do tego, aby przodować pod względem technologii wytwarzania i jakości CZĘŚĆ B - IDENTYFIKACJA CZYNNIKÓW SUKCESU W oparciu o wybrany w części A zadania jednostkę strategiczną biznesu (JSB) przeprowadzić identyfikację kluczowych czynników sukcesu. W tym celu pomocnym będzie przedyskutowanie odpowiedzi na następujące pytania.
Krok 1 Należy zastanowić się, jakie czynniki w analizowanym sektorze rozstrzygają o sukcesie JSB. Wypisz najważniejsze czynniki kluczowe sukcesu dla każdej grupy KCS do tablicy 8.1
Czynniki określające kluczowe czynniki sukcesu JSB
Lp.
Wyszczególnienie
Wagi
Ocena
Ocena łączna
1
Jakość wykonania 0,10 4,0 0,4 2
Cena 0,15 3,0 0,45 3
Dystrybucja (sieć) 0,05

(…)


5. Sformułowanie wizji dla przedsiębiorstwa:
Zajmując czołowe miejsce w powiecie kwidzyńskim oraz spełniając oczekiwania, wymagania naszych klientów osiągnęliśmy dumę z firmy, satysfakcję i korzyści z pracy
Spełniając wymagania dotyczące jakości, jesteśmy w stanie zaoferować doskonałą ofertę również odbiorcom

... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz