Mgr Daria Motała - strona 4

note /search

Podstawy zarządzania - pytania i odpowiedzi cz. 6

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 112
Wyświetleń: 987

wyjaśnij pojęcie kierowanie i zarządzanie Kierowanie jest formą świadomego, celowego i dowolnego zachowania się (działania). Pojęcie kierowanie może być interpretowane w ogólnym i węższym znaczeniu. Pojęcie to kojarzy się z bezpośrednim kontaktem kierownika z podwładnymi (więź osobista). Kierowa...

Rola konfliktu w interesach - Strategia dominacji

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 609

ROLA KONFLIKTU W INTERESACH Negocjacje prowadzimy tylko w sytuacjach konfliktowych. Konflikt jest zjawiskiem, z którym spotykamy się na co dzień, i nie da się go uniknąć. A kto próbuje mimo wszystko to czynić - przegrywa. Jego podłoża mogą być różne i nie zawsze można go rozwiązać przez negocjacje....

Rygoryzm, a odpowiedzialnosc pracy

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 700

RYGORYZM A ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACY U progu XXI wieku trudno doszukiwać się ludzi, którzy nie byliby owładnięci manią pieniądza. To on determinuje nasze życie. To jego obecność lub brak decyduje o tym jak żyjemy. Większość społeczeństwa jest owładnięta manią posiadania chcemy mieć dużo, jak najwię...

Sekrety negocjacji - Gra środkowa

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 840

Początek formularza Sekrety negocjacji Negocjacje to szczególny proces, w którym postrzeganie staje się rzeczywistością, toczy się walka na ustępstwa, a wygrywa ten, kto ma (lub sprawia wrażenie, że ma) więcej możliwości wyboru. Co ma wspólnego randka twojej córki z kryzysem haitańskim? Sprytna n...

Stres w pracy menadzera - wykład

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 616

Wstęp Wiele osób skłonnych jest myśleć, że stres jest zjawiskiem typowym dla naszego stulecia, że powstał w następstwie rozwoju cywilizacyjnego. Takie interpretowanie stresu nie jest jednak właściwe. Stres podobnie jak w naszym życiu, był obecny również w życiu naszych praprzodków. Różnice dotycz...

Struktury ogranizacyjne

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 777

Podstawowe struktury organizacyjne i ich charakteryst y ka. Struktura organizacyjna oznacza sposób, w jaki się dzieli, grupuje i koordynuje działalność organizacji, w rozumieniu wzajemnych stosunków między kierownikami i pracownikami, kierownikami i kierow n i kami oraz pracownikami i pracownikam...

Techniki wywierania wplywu na ludzi w negocjacjach

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 784

„TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI W NEGOCJACJACH” Negocjacje to wielostronny proces porozumiewania się w sytuacji konfliktu interesów czy rozbieżności poglądów zaangażowanych w negocjacje stron. Trudny, złożony i skomplikowany proces podejmowania wspólnej decyzji, w którym każda ze stron star...

Wywieranie wplywu na ludzi

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 119
Wyświetleń: 756

Wywieranie wpływu na ludzi Reguła wzajemności Powoduje poczucie zobowiązania na przyszłość. Wzajemność ustępstw. Zawsze prosić o więcej niż chcemy uzyskać. Reguła zaangażowania i konsekwencji Wzbudzanie zaangażowania. Zmuszanie do ustnych lub pisemnych deklaracji. Technika małych kroczków. Waru...

Wzorcowy model negocjatora

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1134

WZORCOWY MODEL NEGOCJATORA Negocjacje nie są sztuką, lecz raczej rzemiosłem, którego można się nauczyć. Jednak są osoby, nawet nie mające żadnego przygotowania, a radzące sobie w negocjacjach bardzo dobrze. Innymi słowy, można być doskonałym negocjatorem nie mając ku temu wrodzonych zdolności, le...

Podstawy zarządzania - zagadnienia cz. 1

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 532

Kultura organizacji (corporate culture) Utrwalony tradycją organizacyjną i przekazywany z pokolenia na pokolenie niepisany kodeks (system) wartości, norm, postaw i wzorów zachowań, które są stymulatorami zachowań członków organizacji (firmy) i oddziałują na kształtowanie się jej stosunków z otocz...