Metody matematyczne w transporcie - pytania 2

Nasza ocena:

3
Pobrań: 259
Wyświetleń: 763
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Metody matematyczne w transporcie - pytania 2 - strona 1

Fragment notatki:

Termin II W dynamicznych modelach deterministycznych TZ, czas między zamówieniami jest:
Stały, gdyż wielkość zamawianej partii jest stała
W modelu ekonomicznej wielkości partii z niedoborami, wielkość zamawianej partii nie zależy od:
Jednostkowego kosztu zakupu
W systemie masowej obsługi liczba stanowisk nie może być:
Równa 0
Istotą rozwiązania w modelu ekonomicznej wielkości partii z wieloma produktami jest uzupełnienie:
Funkcji kosztu o koszt przekroczenia powierzchni magazynowej
W modelach ekonomicznej wielkości partii TZ, funkcja kosztu magazynowania:
Może być nieliniowa, ale jest taka sama w każdym przedziale
W systemie masowej obsługi M/Ea/3/5
Liczba stanowisk obsługi jest mniejsza niż liczba miejsc w poczekalni
W probabilistycznych modelach TZ wzór na wartość oczekiwaną zysku nie uwzględnia:
Kosztu początkowego
Jeżeli kolejka w SMO działa według regulaminu LIFO, to:
Jako pierwsze obsłużone jest zgłoszenie, które oczekiwało najkrócej
Przy podejmowaniu decyzji w warunkach całkowitej niepewności, stosując regułę Hurwicza:
Mamy możliwość określenia stopnia pesymizmu/optymizmu
Metoda eliminacji dominant:
Jest wykorzystywana wówczas, gdy gry nie da się sprowadzić do wymiarów 2xn (mx2)
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz