Metody i zasady prezentacji wyników badań marektingowych

Nasza ocena:

3
Pobrań: 77
Wyświetleń: 756
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Metody i zasady prezentacji wyników badań marektingowych - strona 1

Fragment notatki:

METODY I ZASADY PREZENTACJI WYNIKÓW BADAŃ Zazwyczaj stosuje się jednocześnie metodę pisemną i ustną prezentacji wyników badań.
Forma prezentacji wyników powinna być przejrzysta, ciekawa i ściśle na temat.
Dobry raport koncentruje się na decyzji i pomaga w jej podjęciu.
Należy unikać szczegółów metodycznych, gdyż to zazwyczaj nie interesuje decydentów, ale należy je gromadzić w celu wyjaśnienia wątpliwości, które mogą się narodzić.
Należy dostosować terminologię do słownika odbiorców - nie wprowadzać zbędnych określeń fachowych, jeżeli jest to konieczne należy opatrzyć je krótkim wyjaśnieniem.
Raport powinien być napisany przystępnym językiem, by był interesujący dla odbiorcy.
Stosowanie graficznych metod prezentacji danych czyni raport przejrzystym i łatwym w czytaniu i zrozumieniu.
Przestrzega się zasady, że zdanie w tekście nie powinno zawierać więcej niż 2 lub 3 dane liczbowe.
1
1
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz