Metoda ABC Wielkosc sprzedazy firmy-praca zaliczeniowa na ćwiczenia

Nasza ocena:

5
Pobrań: 147
Wyświetleń: 3934
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Metoda ABC Wielkosc sprzedazy firmy-praca zaliczeniowa na ćwiczenia - strona 1 Metoda ABC Wielkosc sprzedazy firmy-praca zaliczeniowa na ćwiczenia - strona 2 Metoda ABC Wielkosc sprzedazy firmy-praca zaliczeniowa na ćwiczenia - strona 3

Fragment notatki:

Temat pracy to: obliczanie wielkości sprzedaży firmy metodą ABC. Zajęcia prowadzone są na Politechnice Świętokrzyskiej, prowadzi je prof. dr hab. Aleksander Oksanych. Notatka złożona jest z dwóch dokumentów tekstowych zawierającego wyniki przeprowadzonej analizy oraz kilku arkuszy kalkulacyjnych, w których znajdują się obliczenia. Praca porusza zagadnienia takie jak: obszar A, obszar B, obszar C, kumulowany procent wielkości sprzedaży, wielkość sprzedaży, kumulowana wartość sprzedaży, kumulowany procent wyrobów.

Hurtownia
Wielkosc sprzedazy
Kumulowana wartosc sprzedazy
Kumulowany procent wielkosci sprzedazy
Kumulowany procent wyrobow
Treska
4,2
4,2
15,11%
7,14%
Obszar A
Viva
3,34
7,54
27,12%
14,29%
Ziolo
2,6
10,14
36,47%
21,43%
Bella
2,44
12,58
45,25%
28,57%
Mirt
2,24
14,82
53,31%
35,71%
Tempo
2,11
16,93
60,90%
42,86%
Obszar B
Radoslaw
1,82
18,75
67,45%
50,00%
Zosia
1,8
20,55
73,92%
57,14%
Meus
1,44
21,99
79,10%
64,29%
Jan
1,32
23,31
83,85%
71,43%
Gigant
1,25
24,56
88,35%
78,57%
Atlas
1,2
25,76
92,66%
85,71%
Obszar C
Lato
1,14
26,9
96,76%
92,86%
Kwant
0,9
27,8
100,00%
100,00%
Obszar A 35,71% wyrobow generuje 53,31% wartości sprzedazy. Sa to hurtownie najważniejsze dla przedsiębiorstwa ponieważ umożliwiają osiagniecie największych sukcesow. Obszar B 35,71% wyrobow generuje 27,45% wartości sprzedazy. Sa to hurtownie przeciętnej aktywności. W obszarze C 14,29% wyrobow generują 7,34% wartości sprzedaży. Sa to hurtownie o malej aktywności. Wyroby sa najmniej aktywne i ich analiza ze względu na mala wartość sprzedazy nie wrozy sukcesu ekonomicznego.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz