KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKÓW KONSUMENCKICH - wykład z podstaw marketingu

Nasza ocena:

5
Wyświetleń: 245
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKÓW KONSUMENCKICH - wykład z podstaw marketingu - strona 1 KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKÓW KONSUMENCKICH - wykład z podstaw marketingu - strona 2

Fragment notatki:

KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKÓW KONSUMENCKICH Efektywność segmentacji Użyteczne segmenty rynkowe muszą być:
Mierzalne,
znacznych rozmiarów,
dostępne,
zróżnicowane,
realne. Sposoby wyboru rynku docelowego P - produkt R - rynek SPOSOBY DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA Określenie dość szerokiego obszaru działania. Skoncentrowania wysiłków na jakimś jego fragmencie.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz