To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Kontrahentów spedytora portowo-morskiego można podzielić na dwie podstawowe grupy podwykonawcy związani bezpośrednio z organizacją łańcucha transportowego podwykonawcy związani pośrednio z organizacją łańcucha transportowego Główni podwykonawcy (kontrahenci spedytora) związani bezpośrednio z organizacją łańcucha transportowego przewoźnicy (armatorzy) morscy i ich przedstawiciele (agenci) przewoźnicy samochodowi i ich przedstawiciele (agenci) przewoźnicy lotniczy i ich przedstawiciele (agenci) przewoźnicy śródlądowi i ich przedstawiciele (agenci) przewoźnicy kolejowi i ich przedstawiciele (agenci) Główni podwykonawcy (kontrahenci spedytora) związani pośrednio z organizacją łańcucha transportowego zarządy portów morskich i spółki portowe świadczące us ługi na rzecz ładunku (przeładunek, składowanie) zarządy portów śródlądowych i spółki portowe świadczące usługi na rzecz ładunku (przeładunek, sk ładowanie) zarządy portów lotniczych i spółki portowe świadczące us ługi na rzecz ładunku (przeładunek, składowanie) firmy controllingowe firmy prawnicze inne firmy specjalistyczne, których działalność jest zwi ązana ze specyfiką danego ładunku towarzystwa ubezpieczeniowe
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)